În UBB posturile didactice şi de cercetare pe durata nedeterminată se ocupă prin concurs public organizat conform următoarelor reglementări:
UNIVERSITATEA BABEŞ-BOLYAI CLUJ-NAPOCA anunţă organizarea concursurilor privind ocuparea, pe durată determinată, a posturilor didactice și de cercetare vacante, cuprinse în lista de mai jos.
Concursurile se desfășoară în conformitate cu Legea învățământului superior nr.199/2023, H.G. nr. 1339/2023 privind aprobarea Metodologiei - cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante din învăţământul superior, Legea nr. 319/2003 privind Statutul personalului de cercetare-dezvoltare și Metodologia de concurs pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante în Universitatea Babeș-Bolyai.Dosarul de înscriere (format dintr-o singură mapă) se depune la Registratura Universității “Babeș-Bolyai”, (camera P20), str. M. Kogălniceanu nr. 1, în intervalul orar 9-12, personal sau prin intermediul serviciilor de poștă ori curierat care să permită confirmarea primirii în cadrul termenului de înscriere, doar în formă completă, conținând toate documentele aferente postului pentru care candidatul aplică, în ordinea prevăzută de Anexa nr. 5.1-Opis dosar de concurs.
Concursurile se vor desfăşura la sediile facultăţilor cu respectarea termenului de înscriere din acest anunţ şi a termenelor legale de desfăşurare a probelor de concurs care vor fi făcute publice pe site-ul web al Universităţii.
FIECARE CANDIDAT VA PREZENTA UN DOSAR DE CONCURS, CARE VA CUPRINDE URMĂTOARELE DOCUMENTE –FORMULAR COPERTĂ:
1. |
Cerere de înscriere la concurs, înregistrată în termenul legal de înscriere, semnată de candidat şi datată, care include o declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea informaţiilor prezentate în dosar și privind lipsa sancțiunii comisiei de etică a UBB, prevăzută de Legea învățământului superior nr. 199/2023, art. 172 alin. (3) lit. e) (în original). –Anexa 5.2 -formular |
2. |
O propunere de dezvoltare a carierei universitare a candidatului atât din punct de vedere didactic, în cazul posturilor didactice, cât și din punctul de vedere al activităţilor de cercetare ştiinţifică (maximum 10 pagini). |
3. |
Curriculum vitae al candidatului –model Europass (în original). |
4. |
Lista de lucrări ale candidatului (în original, asumată prin semnătură). |
5. |
Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor specifice postului, completată şi semnată de către candidat (în original, asumată prin semnătură). Anexa nr. 5.3 -Fișă de verificare asistent de cercetare -formular |
6. |
a) Pentru toate posturile didactice, cu excepția postului de asistent universitar , documente referitoare la deținerea diplomei de doctor: copia conform cu originalul a diplomei de doctor sau, în cazul în care diploma de doctor originală nu este recunoscută în România, copia conform cu originalul a atestatului de recunoaștere sau echivalare a acesteia; |
7. |
Rezumatul tezei de doctorat- în limba română şi într-o limbă de circulaţie internaţională, pe maximum o pagină pentru fiecare limbă. |
8. |
a) Pentru toate posturile didactice: copii conform cu originalul ale altor diplome care atestă studiile candidatului (diplomă de bacalaureat, licenţă, master/studii aprofundate și foile matricole ale acestora); copii după alte diplome care atestă studiile candidatului. |
9. |
Copia cărţii de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărţii de identitate ori paşaportului. |
10. |
Doar pentru posturile de cercetare: copie legalizată după certificatul de naștere. |
11. |
a) Pentru toate posturile didactice: În cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copie după documentul care atestă schimbarea numelui-certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui; b) Pentru toate posturile de cercetare: În cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copie legalizată după documentul care atestă schimbarea numelui- certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui. |
12. |
Declaraţie pe propria răspundere a candidatului în care indică situaţiile de incompatibilitate prevăzute de Legea învățământului superior nr. 199/2023 în care s-ar afla în cazul câştigării concursului sau lipsa acestor situaţii de incompatibilitate (în original) Anexa nr. 5.7-formular |
13. |
a) Pentru toate posturile didactice: adeverința de vechime în muncă în original (doar în cazul persoanelor care nu au un contract individual de muncă cu Universitatea „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca); b) Pentru toate posturile de cercetare: copie legalizată după carnetul de muncă, adeverinţă de vechime și copie extras din registrul general de evidenţă a salariaţilor. Pentru posturile de cercetător ştiinţific gradul II și cercetător ştiinţific gradul I -adeverinţa de vechime în muncă, eliberată de instituţia unde candidatul este titular, în care se evidenţiază traiectoria profesională - perioadele și funcțiile profesionale ale candidatului în învăţământul superior/ cercetare ştiinţifică/ alte activităţi, precum şi documentul/ documentele care să ateste, dacă este cazul, desfăşurarea de activităţi de învăţământ superior sau de activităţi de cercetare în ţară ori în străinătate (în original; adeverinţele din străinătate, în original, se prezintă însoțite de exemplarul tradus și legalizat).
|
14. |
Doar pentru posturile de: a) conferenţiar universitar, cercetător ştiinţific gradul II, cel puțin 3 scrisori de recomandare ale unor personalități din domeniul respectiv, din țară sau din străinătate, exterioare UBB, care au acceptat să elaboreze scrisori de recomandare referitoare la calitățile profesionale ale candidatului; b) profesor universitar, cercetător ştiinţific gradul I, cel puțin 3 scrisori de recomandare ale unor personalități din domeniul respectiv din străinătate, care au acceptat să elaboreze scrisori de recomandare referitoare la calitățile profesionale ale candidatului; în cazul domeniilor științifice cu specific românesc, pot proveni și din partea unor personalități din domeniul respectiv din România, exterioare UBB. |
15. |
Dovada achitării taxei de participare la concurs. Taxa se plătește la Casieria Universității, str. I.C. Brătianu nr 14, sau prin bancă, iar confirmarea de plată se atașază la dosarul de concurs (Cont: IBAN RO35 TREZ 2162 0F33 0500 XXXX , Trezoreria Cluj, SWIFT TREZROBU). Cuantumul taxei este de 50 de lei pentru persoanele din afara UBB, respectiv 25 de lei pentru personalul UBB. |
16. | Pentru ocuparea unui post cu încărcătură didactică în limbă străină, dovada stăpânirii limbii respective (certificate lingvistice în limba de predare la nivelul european C1 sau certificate atestând studii/stagii în țara/ limba respectivă pe o durată cumulată de cel puțin 9 luni) (copie simplă). |
17. |
Pentru toate posturile de cercetare: asumarea răspunderii, printr-un înscris olograf semnat de candidat, în care afirmă că datele din dosar se referă la propriile activități și realizări, în caz contrar candidatul suportând consecințele declarațiilor în fals, în conformitate cu legislația în vigoare (în original). |
18. |
Doar pentru candidații la posturile de profesor universitar: copia atestatului de abilitare. |
19. |
Certificat de cazier judiciar. |
20 | Certificat de integritate comportamentală, în copie conform cu originalul. Candidatul va conforma cu originalul propriile documente, adăugând mențiunea olografă (de mână) ”conform cu originalul” și semnătura. |
21 | Certificat medical, eliberat pe un formular specific adoptat prin ordin comun al ministrului educației și ministrului sănătății, în copie conform cu originalul.- formular certificat |
22 | Doar pentru candidații la ocuparea unor posturi didactice, avizul medical pentru exercitarea profesiei didactice, eliberat conform prevederilor ordinului comun al ministrului educației și al ministrului sănătății, în copie conform cu originalul. – formular aviz Candidatul va conforma cu originalul propriile documente, adăugând mențiunea olografă (de mână) ”conform cu originalul” și semnătura. |
23 | Doar pentru candidații la ocuparea unor posturi didactice,
sau
Dovada se depune în copie conform cu originalul.
|
24 | Consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal (în original). |
25 | Doar pentru posturile de la facultățile de teologie, binecuvântarea ierarhului sub a cărui autoritate canonică se află facultatea. |
26 | Maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, în format electronic (pe suport CD/DVD sau memorie USB), selecţionate de acesta şi considerate a fi cele mai relevante pentru realizările profesionale proprii (text integral, în forma în care a fost publicat). |
27 | Declarația candidatului de asumare a condiției ca formatul letric și cel electronic să conțină aceleași informații, mai puțin datele cu caracter personal și textul integral al publicațiilor. -Anexa 5.9 |
DOSARUL va fi completat de către candidat, doar acolo unde este cazul, cu documentele prevăzute de standardele minimale ale facultății în cadrul căreia a fost scos la concurs postul (a se vedea rubrica ”Standarde minimale privind ocuparea posturilor didactice de la facultăți”, din cadrul secțiunii ”LEGISLAȚIE”) |
TOATE DOCUMENTELE CUPRINSE ÎN OPIS SE VOR DEPUNE:
- în format letric, (tipărite pe suport de hârtie, îndosariate, atașate în ordinea prevăzută de OPIS, excepție făcând pct. 26 al listei –textul integral al publicațiilor se depune exclusiv în format electronic)
- în format electronic, de tip PDF (pe suport CD/DVD sau memorie USB).
Documentele în format electronic vor fi numerotate conform opisului (de ex. 1. Cerere_inscriere; 2. Propunere_dezvoltare_cariera etc.)
Dosarele de concurs se depun doar în formă completă, conținând toate documentele aferente postului pentru care candidatul aplică, în ordinea în care figurează mai sus.
Formularul-tip al copertei se completează de către candidat și se lipește pe coperta dosarului.
28 noiembrie 2024 |
Publicarea posturilor didactice și de cercetare vacante, scoase la concurs pe durată nedeterminată, în M.O. nr. 395, Partea a III-a |
||
POSTURI DIDACTICE |
POSTURI DE CERCETARE |
||
29 noiembrie 2024 |
Publicarea pe site-ul UBB a posturilor didactice vacante, scoase la concurs pe durată determinată |
17 decembrie 2024 |
Publicarea posturilor de cercetare vacante scoase la concurs pe durată determinată și nedeterminată pe site-ul UBB și prin afișare la sediu |
28 noiembrie 2024 – 8 ianuarie 2025 |
Înscrierea la concursul pentru ocuparea posturilor didactice pe durată nedeterminată |
||
29 noiembrie 2024 – 8 ianuarie 2025 |
Înscrierea la concursul pentru ocuparea posturilor didactice pe durată determinată |
17 decembrie 2024 – 15 ianuarie 2025 |
Înscrierea la concursul pentru ocuparea posturilor de cercetare pe durată determinată și nedeterminată |
13 ianuarie 2025 – 14 ianuarie 2025 |
Funcționarea comisiilor de evaluare din cadrul facultăților: acordarea avizului cu privire la îndeplinirea standardelor de către candidații la ocuparea posturilor didactice și publicarea rezoluțiilor comisiilor de evaluare pe site-ul UBB |
16 ianuarie 2025 |
Funcționarea comisiilor de evaluare din cadrul facultăților/UA: acordarea avizului cu privire la îndeplinirea standardelor de către candidații la ocuparea posturilor de cercetare și publicarea rezoluțiilor comisiilor de evaluare pe site-ul UBB |
15 ianuarie 2025 |
Depunerea contestațiilor referitoare la rezoluțiile comisiilor de evaluare a dosarelor candidaților la ocuparea posturilor didactice (contestațiile de depun la Registratura UBB) |
17 ianuarie 2025 |
Depunerea contestațiilor referitoare la rezoluțiile comisiilor de evaluare a dosarelor candidaților la ocuparea posturilor de cercetare (contestațiile de depun la Registratura UBB) |
16 ianuarie 2025 – 17 ianuarie 2025 |
Soluționarea contestațiilor referitoare la rezoluțiile comisiilor de evaluare a dosarelor candidaților la ocuparea posturilor didactice |
18 ianuarie 2025 – 19 ianuarie 2025 |
Soluționarea contestațiilor referitoare la rezoluțiile comisiilor de evaluare a dosarelor candidaților la ocuparea posturilor de cercetare |
20 ianuarie 2025 |
Aprobarea comisiilor de concurs și a comisiilor de soluționare a contestațiilor de către Senatul UBB |
||
20 ianuarie 2025 – 21 ianuarie 2025 |
Biroul juridic al UBB certifică îndeplinirea de către candidați a condițiilor legale de prezentare la concurs |
||
21 ianuarie 2025 |
Anunţarea candidaţilor, prin afişarea pe site-ul concursului, a îndeplinirii condiţiilor legale de prezentare la concurs |
||
22 ianuarie 2025 |
Transmiterea dosarelor candidaţilor către membrii comisiilor de concurs |
||
30 ianuarie 2025 – 31 ianuarie 2025 |
Desfăşurarea probelor concursurilor |
||
3 februarie 2025 – 5 februarie 2025 |
Depunerea contestaţiilor (contestațiile de depun la Registratura UBB) |
||
6 februarie 2025 – 7 februarie 2025 |
Soluționarea contestațiilor |
||
10 februarie 2025 – 11 februarie 2025 |
Avizarea rapoartelor de concurs de către consiliile facultăţilor (În cazul în care nu au fost depuse contestații în termen, avizarea se poate face și anterior acestei date) |
||
februarie 2025 |
Aprobarea rapoartelor concursurilor de către Senatul UBB |
Nr. crt. | Facultate/ Institut | Departament/ Centru | Poziţie în statul de funcții | Funcţie didactică/ de cercetare | Discipline din planul de învăţământ/ Arii de cercetare | Durata angajării (nr. ani) | Informații |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Facultatea de Matematică și Informatică | Departamentul de Informatică | 109 | asistent universitar | Rețele de calculatoare; Programare web; Baze de date (în lb. engleză); Sisteme de gestiune a bazelor de date (în lb. engleză) | 3 ani | Info |
2 | Facultatea de Matematică și Informatică | Departamentul de Matematică și Informatică al Liniei Maghiare | 60 | asistent universitar | Baze de date (în lb. maghiară); Programare web (în lb. maghiară) | 3 ani | Info |
3 | Facultatea de Fizică | Departamentul de Fizica Stării Condensate și a Tehnologiilor Avansate | 20 | asistent universitar | Electricitate și magnetism I; Electronică I și II; Practică de specialitate; Practică de specialitate I și II; Fizica și tehnologia materialelor și dispozitivelor spintronice mezoscopice | 3 ani | Info |
4 | Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației | Departamentul de Psihologie | 32 | lector universitar | Psihologia educației; Psihologia personalității | 3 ani | Info |
5 | Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației | Departamentul de Psihologie Clinică și Psihoterapie | 16 | lector universitar | Cogniții raționale și iraționale în științele cognitive clinic (în lb. engleză); Metode avansate de cercetare I; Științe cognitive clinice (psihologie cognitivă aplicată); Metode de cercetare și analiza datelor în psihologia judiciară | 3 ani | Info |
6 | Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației | Departamentul de Psihologie Aplicată | 32 | asistent universitar | Modificări cognitiv-comportamentale (în lb. maghiară); Psihologia pozitivă (în lb. maghiară); Psihologia educației (în lb. maghiară); Istoria psihologiei (în lb. maghiară) | 3 ani | Info |
7 | Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor | Departamentul de Contabilitate și Audit | 28 | lector universitar | Auditul financiar al proiectelor; Contracte de valorificare a fondurilor europene; Control financiar; Elemente de drept ale achizițiilor publice | 3 ani | Info |
8 | Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor | Departamentul de Contabilitate și Audit | 29 | lector universitar | Bazele contabilității (în lb. engleză); Control de gestiune (în lb. română și în lb. engleză) | 3 ani | Info |
9 | Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor | Departamentul de Economie Politică | 35 | asistent universitar | Macroeconomie; Microeconomie | 2 ani | Info |
10 | Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor | Departamentul de Limbi Moderne și Comunicare în Afaceri | 23 | asistent universitar | Limbă modernă în afaceri 1 și 2 -engleză (în lb. engleză) | 3 ani | Info |
11 | Facultatea de Inginerie | Departamentul de Științe Inginerești | 27 | șef lucrări | Producerea, transportul şi distribuţia energiei electrice; Utilizarea energiei electrice; Testarea echipamentelor; Sisteme inteligente și domotică; Convertoare statice de putere | 3 ani | Info |
Nr. crt. | Facultate/ Institut | Departament/ Centru | Poziţie în statul de funcții | Funcţie didactică/ de cercetare | Discipline din planul de învăţământ/ Arii de cercetare | Durata angajării (nr. ani) |
Informații |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Facultatea de Știința și Ingineria Mediului | Centrul pentru Cercetări Aplicate de Mediu (CERAM) | 5 | cercetător științific gradul III | Cercetare fundamentală/ exploratorie/; Servicii (inovative) către comunitate/ Măsurători sistematice de radon în aerul din interiorul clădirilor | 2 ani | Info |
2 | Institutul STAR-UBB | 33 | asistent de cercetare științifică | Cercetare fundamentală/ exploratorie/ dezvoltare-inovare în domeniul științele pământului | 3 ani 4 ore/zi |
Info |
Nr. crt. | Facultate/ Institut | Departament/ Centru | Poziţie în statul de funcții | Funcţie didactică/ de cercetare | Discipline din planul de învăţământ/ Arii de cercetare | Durata angajării (nr. ani) | Candidat | Nr. înreg. dosar | Informații | Aviz comisie evaluare | Aviz juridic |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Facultatea de Matematică și Informatică | Departamentul de Informatică | 109 | asistent universitar | Rețele de calculatoare; Programare web; Baze de date (în lb. engleză); Sisteme de gestiune a bazelor de date (în lb. engleză) | 3 ani | Coste Claudia Ioana | 18843/17.12.2024 | Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs | |
2 | Facultatea de Matematică și Informatică | Departamentul de Matematică și Informatică al Liniei Maghiare | 60 | asistent universitar | Baze de date (în lb. maghiară); Programare web (în lb. maghiară) | 3 ani | Tasnádi Zoltán | 72/8.01.2025 | Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs | |
3 | Facultatea de Fizică | Departamentul de Fizica Stării Condensate și a Tehnologiilor Avansate | 20 | asistent universitar | Electricitate și magnetism I; Electronică I și II; Practică de specialitate; Practică de specialitate I și II; Fizica și tehnologia materialelor și dispozitivelor spintronice mezoscopice | 3 ani | Simion Andrea | 18868/17.12.2024 | Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs | |
4 | Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației | Departamentul de Psihologie | 32 | lector universitar | Psihologia educației; Psihologia personalității | 3 ani | Dumulescu Daniela | 18984/19.12.2024 | Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs | |
5 | Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației | Departamentul de Psihologie Clinică și Psihoterapie | 16 | lector universitar | Cogniții raționale și iraționale în științele cognitive clinic (în lb. engleză); Metode avansate de cercetare I; Științe cognitive clinice (psihologie cognitivă aplicată); Metode de cercetare și analiza datelor în psihologia judiciară | 3 ani | Fodor Liviu-Andrei | 19110/30.12.2024 | Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs | |
6 | Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației | Departamentul de Psihologie Aplicată | 32 | asistent universitar | Modificări cognitiv-comportamentale (în lb. maghiară); Psihologia pozitivă (în lb. maghiară); Psihologia educației (în lb. maghiară); Istoria psihologiei (în lb. maghiară) | 3 ani | Póka Tunde | 19113/30.12.2024 | Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs | |
7 | Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor | Departamentul de Contabilitate și Audit | 28 | lector universitar | Auditul financiar al proiectelor; Contracte de valorificare a fondurilor europene; Control financiar; Elemente de drept ale achizițiilor publice | 3 ani | Măgdaș Nicolae | 19044/20.12.2024 | Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs | |
8 | Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor | Departamentul de Contabilitate și Audit | 29 | lector universitar | Bazele contabilității (în lb. engleză); Control de gestiune (în lb. română și în lb. engleză) | 3 ani | Zanellato Gianluca | 19064/23.12.2024 | Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs | |
9 | Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor | Departamentul de Economie Politică | 35 | asistent universitar | Macroeconomie; Microeconomie | 2 ani | Bucur Louisa-Maria | 18532/11.12.2024 | Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs | |
10 | Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor | Departamentul de Limbi Moderne și Comunicare în Afaceri | 23 | asistent universitar | Limbă modernă în afaceri 1 și 2 -engleză (în lb. engleză) | 3 ani | Ene Bettina | 19153/31.12.2024 | Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs | |
11 | Facultatea de Inginerie | Departamentul de Științe Inginerești | 27 | șef lucrări | Producerea, transportul şi distribuţia energiei electrice; Utilizarea energiei electrice; Testarea echipamentelor; Sisteme inteligente și domotică; Convertoare statice de putere | 3 ani | Preduș Marius-Florian | 18748/16.12.2024 | Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs |
Nr. crt. | Facultate/ Institut | Departament/ Centru | Poziţie în statul de funcții | Funcţie didactică/ de cercetare | Discipline din planul de învăţământ/ Arii de cercetare | Durata angajării (nr. ani) | Candidat | Nr. înreg. dosar | Info | Aviz comisie evaluare | Aviz juridic |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Facultatea de Știința și Ingineria Mediului | Centrul pentru Cercetări Aplicate de Mediu (CERAM) | 5 | cercetător științific gradul III | Cercetare fundamentală/ exploratorie/; Servicii (inovative) către comunitate/ Măsurători sistematice de radon în aerul din interiorul clădirilor | 2 ani | Dobrei Gabriel-Cristian | 18900/18.12.2024 | Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs | |
2 | Institutul STAR-UBB | 33 | asistent de cercetare științifică | Cercetare fundamentală/ exploratorie/ dezvoltare-inovare în domeniul științele pământului | 3 ani 4 ore/zi |
Cămărășan Horia-Alexandru | 296/13.01.2025 | Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs | ||
Tătar Marius-Alexandru | 317/14.01.2025 | Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică | Candidatul NU îndeplinește condițiile de participare la concurs întrucât documentele depuse la dosar nu respectă forma cerută de lege |
Candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale de prezentare la concurs sunt invitați de către Universitate la susţinerea probelor de concurs.