Posturi didactice perioada determinată

Posturi didactice și de cercetare pe durată determinată

UNIVERSITATEA BABEŞ-BOLYAI CLUJ-NAPOCA anunţă organizarea concursurilor privind ocuparea, pe durată determinată, a posturilor didactice și de cercetare vacante, cuprinse în lista de mai jos.

Concursurile se desfășoară în conformitate cu Legea învățământului superior nr.199/2023, H.G. nr. 1339/2023 privind aprobarea Metodologiei - cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante din învăţământul superior, Legea nr. 319/2003 privind Statutul personalului de cercetare-dezvoltare și Metodologia de concurs pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante în Universitatea Babeș-Bolyai. 

Dosarul de înscriere (format dintr-o singură mapă) se depune la Registratura Universității “Babeș-Bolyai”, (camera P20), str. M. Kogălniceanu nr. 1, în intervalul orar 9-12, personal sau prin intermediul serviciilor de poștă ori curierat care să permită confirmarea primirii în cadrul termenului de înscriere, doar în formă completă, conținând toate documentele aferente postului pentru care candidatul aplică, în ordinea prevăzută de Anexa nr. 5.1-Opis dosar de concurs.

Concursurile se vor desfăşura la sediile facultăţilor cu respectarea termenului de înscriere din acest anunţ şi a termenelor legale de desfăşurare a probelor de concurs care vor fi făcute publice pe site-ul web al Universităţii.

OPIS
DOSAR DE CONCURS

pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare 

FIECARE CANDIDAT VA PREZENTA UN DOSAR DE CONCURS, CARE VA CUPRINDE URMĂTOARELE DOCUMENTE –FORMULAR COPERTĂ:

 

1.

Cerere de înscriere la concurs, înregistrată în termenul legal de înscriere, semnată de candidat şi datată, care include o declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea informaţiilor prezentate în dosar și privind lipsa sancțiunii comisiei de etică a UBB, prevăzută de Legea învățământului superior nr. 199/2023, art. 172 alin. (3) lit. e) (în original). –Anexa 5.2 -formular

2.

O propunere de dezvoltare a carierei universitare a candidatului atât din punct de vedere didactic, în cazul posturilor didactice, cât și din punctul de vedere al activităţilor de cercetare ştiinţifică (maximum 10 pagini).

3.

Curriculum vitae al candidatului –model Europass (în original).
Curriculum vitae al candidatului în format electronic, de tip PDF, fără semnătură, care la rubrica “Date personale” să cuprindă doar numele, prenumele candidatului și, opțional, adresa de e-mail. Candidatul își asumă condiția că formatul letric și cel electronic să conțină aceleași informații, mai puțin datele cu caracter personal (adresă, telefon, e-mail etc.) și semnătura, omise în cadrul documentului în format electronic.
Curriculum-ul vitae al candidatului trebuie să includă:
a) informaţii despre studiile efectuate şi diplomele obţinute;
b) informaţii despre experienţa profesională şi locurile de muncă relevante;
c) informaţii despre proiectele de cercetare-dezvoltare pe care le-a condus ca director de proiect sau în care a activat în calitate de membru, indicându-se pentru fiecare sursa de finanțare, volumul finanţării şi principalele publicaţii sau brevete rezultate;

d) informaţii despre premii sau alte elemente de recunoaştere a contribuţiilor ştiinţifice ale candidatului.

4.

Lista de lucrări ale candidatului (în original, asumată prin semnătură).
Lista de lucrări ale candidatului în format electronic, de tip PDF, fără semnătură. Candidatul își asumă condiția ca formatul letric și cel electronic să conțină aceleași informații, mai puțin semnătura, omisă în cadrul documentului în format electronic.
Lista completă de lucrări ale candidatului va fi structurată astfel:
I.Pentru posturile didactice
a) lista celor maximum 10 lucrări considerate de candidat a fi cele mai relevantepentru domeniul disciplinelor postului pentru care candidează, care sunt incluse în format electronic în dosar şi care se pot regăsi şi în celelalte categorii de lucrări;
b) teza sau tezele de doctorat ;
c) brevete de invenţie şi alte titluri de proprietate industrială;
d) cărţi şi capitole în cărţi;
e) articole/studii in extenso, publicate în reviste din fluxul ştiinţific internaţional principal;
f) publicaţii in extenso, apărute în lucrări ale principalelor conferinţe internaţionale de specialitate;
g) alte lucrări şi contribuţii ştiinţifice sau, după caz, din domeniul creaţiei artistice.
II Pentru posturile de cercetare

teza/ tezele de doctorat; cărţi publicate; articole/ studii publicate în reviste de specialitate de circulaţie internaţională recunoscute sau în reviste din ţară recunoscute de către CNCSIS; studii publicate în volumele unor manifestări ştiinţifice internaţionale recunoscute din ţară şi din străinătate (cu ISSN sau ISBN); brevete de invenţie; creaţii artistice/ performanţe sportive; proiecte de cercetare-dezvoltare-inovare pe bază de contract/ grant; alte lucrări.

5.

Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor specifice postului, completată şi semnată de către candidat (în original, asumată prin semnătură).
Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor specifice postului în format electronic, de tip PDF, fără semnătură. Candidatul își asumă condiția ca formatul letric și cel electronic să conțină aceleași informații, mai puțin semnătura, omisă în cadrul documentului în format electronic.

Anexa nr. 5.3 -Fișă de verificare asistent de cercetare -formular
Anexa nr. 5.4 - Fișă de verificare asistent universitar/ cercetător științific
-formular
Anexa nr. 5.5 - Fișă de verificare lector/ șef de lucrări/ CSIII -formular
Anexa nr. 5.6 - Instrucțiuni de întocmire a fișei de verificare conferențiar universitar/ CS II și profesor universitar/ CSI -document

6.

a) Pentru toate posturile didactice, cu excepția postului de asistent universitar , documente referitoare la deținerea diplomei de doctor: copia conform cu originalul a diplomei de doctor sau, în cazul în care diploma de doctor originală nu este recunoscută în România, copia conform cu originalul a atestatului de recunoaștere sau echivalare a acesteia;
Candidatul va conforma cu originalul propriile documente, adăugând mențiunea olografă (de mână) ”conform cu originalul” și semnătura.
b) Pentru postul de asistent universitar : dovada deținerii diplomei de doctor (copia conform cu originalul a diplomei de doctor sau, în cazul în care diploma de doctor originală nu este recunoscută în România, copia conform cu originalul a atestatului de recunoaștere sau echivalare a acesteia) sau dovada înmatriculării la un program de studii doctorale (fără depășirea perioadei maxime de studii, care include prelungirile admisibile conform legii), atestată de institutul de studii doctorale din cadrul unei instituții de învățământ superior acreditată pentru studii universitare de doctorat printr-o adeverință. Adeverința se depune în copie conform cu originalul.
Candidatul va conforma cu originalul propriile documente, adăugând mențiunea olografă (de mână) ”conform cu originalul” și semnătura.
c) Pentru toate posturile de cercetare, cu excepția postului de asistent de cercetare, documente referitoare la deținerea diplomei de doctor: copia legalizată a diplomei de doctor sau, în cazul în care diploma de doctor originală nu este recunoscută în România, copia legalizată a atestatului de recunoaștere sau echivalare a acesteia.

d) Pentru postul de asistent de cercetare dovada deținerii diplomei de doctor (copia legalizată a diplomei de doctor sau, în cazul în care diploma de doctor originală nu este recunoscută în România, copia legalizată a atestatului de recunoaștere sau echivalare a acesteia) sau dovada înmatriculării la un program de studii doctorale (fără depășirea perioadei maxime de studii, care include prelungirile admisibile conform legii), atestată de institutul de studii doctorale din cadrul unei instituții de învățământ superior acreditată pentru studii universitare de doctorat printr-o adeverință. Adeverința se depune în original.

7.

Rezumatul tezei de doctorat- în limba română şi într-o limbă de circulaţie internaţională, pe maximum o pagină pentru fiecare limbă.

8.

a) Pentru toate posturile didactice: copii conform cu originalul ale altor diplome care atestă studiile candidatului (diplomă de bacalaureat, licenţă, master/studii aprofundate și foile matricole ale acestora); copii după alte diplome care atestă studiile candidatului.
Candidatul va conforma cu originalul propriile documente, adăugând mențiunea olografă (de mână) ”conform cu originalul” și semnătura.

b) Pentru toate posturile de cercetare: copii legalizate ale altor diplome care atestă studiile candidatului (diplomă de bacalaureat, licenţă, master/studii aprofundate și foile matricole ale acestora) sau, în cazul în care diplomele originale nu sunt recunoscute în România, copiile simple ale diplomelor emise în străinătate, însoțite de copiile legalizate ale atestatelor de recunoaştere sau echivalare a acestora; copii după alte diplome care atestă studiile candidatului.

9.

Copia cărţii de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărţii de identitate ori paşaportului.

10.

Doar pentru posturile de cercetare: copie legalizată după certificatul de naștere.

11.

a) Pentru toate posturile didactice: În cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copie după documentul care atestă schimbarea numelui-certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui;

b) Pentru toate posturile de cercetare: În cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copie legalizată după documentul care atestă schimbarea numelui- certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui.

12.

Declaraţie pe propria răspundere a candidatului în care indică situaţiile de incompatibilitate prevăzute de Legea învățământului superior nr. 199/2023 în care s-ar afla în cazul câştigării concursului sau lipsa acestor situaţii de incompatibilitate (în original) Anexa nr. 5.7-formular

13.

a) Pentru toate posturile didactice: adeverința de vechime în muncă în original (doar în cazul persoanelor care nu au un contract individual de muncă cu Universitatea „Babeș-Bolyai” din Cluj-Napoca);

b) Pentru toate posturile de cercetare: copie legalizată după carnetul de muncă, adeverinţă de vechime și copie extras din registrul general de evidenţă a salariaţilor. Pentru posturile de cercetător ştiinţific gradul II și cercetător ştiinţific gradul I -adeverinţa de vechime în muncă, eliberată de instituţia unde candidatul este titular, în care se evidenţiază traiectoria profesională - perioadele și funcțiile profesionale ale candidatului în învăţământul superior/ cercetare ştiinţifică/ alte activităţi, precum şi documentul/ documentele care să ateste, dacă este cazul, desfăşurarea de activităţi de învăţământ superior sau de activităţi de cercetare în ţară ori în străinătate (în original; adeverinţele din străinătate, în original, se prezintă însoțite de exemplarul tradus și legalizat).

 

14.

Doar pentru posturile de:

a) conferenţiar universitar, cercetător ştiinţific gradul II, cel puțin 3 scrisori de recomandare ale unor personalități din domeniul respectiv, din țară sau din străinătate, exterioare UBB, care au acceptat să elaboreze scrisori de recomandare referitoare la calitățile profesionale ale candidatului;

b) profesor universitar, cercetător ştiinţific gradul I, cel puțin 3 scrisori de recomandare ale unor personalități din domeniul respectiv din străinătate, care au acceptat să elaboreze scrisori de recomandare referitoare la calitățile profesionale ale candidatului; în cazul domeniilor științifice cu specific românesc, pot proveni și din partea unor personalități din domeniul respectiv din România, exterioare UBB.

15.

Dovada achitării taxei de participare la concurs. Taxa se plătește la Casieria Universității, str. I.C. Brătianu nr 14, sau prin bancă, iar confirmarea de plată se atașază la dosarul de concurs (Cont: IBAN RO35 TREZ 2162 0F33 0500 XXXX , Trezoreria Cluj, SWIFT TREZROBU). Cuantumul taxei este de 50 de lei pentru persoanele din afara UBB, respectiv 25 de lei pentru personalul UBB.

16.

Pentru ocuparea unui post cu încărcătură didactică în limbă străină, dovada stăpânirii limbii respective (certificate lingvistice în limba de predare la nivelul european C1 sau certificate atestând studii/stagii în țara/ limba respectivă pe o durată cumulată de cel puțin 9 luni) (copie simplă).

17.

Pentru toate posturile de cercetare: asumarea răspunderii, printr-un înscris olograf semnat de candidat, în care afirmă că datele din dosar se referă la propriile activități și realizări, în caz contrar candidatul suportând consecințele declarațiilor în fals, în conformitate cu legislația în vigoare (în original).

18.

Doar pentru candidații la posturile de profesor universitar: copia atestatului de abilitare.

19.

Certificat de cazier judiciar.

20 Certificat de integritate comportamentală, în copie conform cu originalul.
Candidatul va conforma cu originalul propriile documente, adăugând mențiunea olografă (de mână) ”conform cu originalul” și semnătura.
21 Certificat medical, eliberat pe un formular specific adoptat prin ordin comun al ministrului educației și ministrului sănătății, în copie conform cu originalul.- formular certificat
22 Doar pentru candidații la ocuparea unor posturi didactice, avizul medical pentru exercitarea profesiei didactice, eliberat conform prevederilor ordinului comun al ministrului educației și al ministrului sănătății, în copie conform cu originalul. – formular aviz
Candidatul va conforma cu originalul propriile documente, adăugând mențiunea olografă (de mână) ”conform cu originalul” și semnătura.
23

Doar pentru candidații la ocuparea unor posturi didactice,

  • a) dovada parcurgerii unui program universitar de formare psihopedagogică pentru învățământul superior, de 30 de credite de studii transferabile ECTS/SECT sau un angajament privind parcurgerea unui astfel de program în termen de 2 ani de la ocuparea postului (în original).-Anexa 5.8

sau

  • b)dovada absolvirii unui program de formare psihopedagogică corespunzător unui număr de 60 de credite de studii transferabile ECTS/SECT.
    Candidatul va conforma cu originalul propriile documente, adăugând mențiunea olografă (de mână) ”conform cu originalul” și semnătura.

Dovada se depune în copie conform cu originalul.


Cadrele didactice care au parcurs programul de formare psihopedagogică până în anul 2006 pot depune o cerere de echivalare a programului de formare psihopedagogică și atribuire a creditelor de studii transferabile, conform modelului.  Pe baza cererii și documentelor prezentate de solicitanți, în urma analizei efectuate de comisia de specialitate, Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic va elibera o adeverință avizată de prorectorul responsabil de educație-curriculum.

Cererea de se depune la Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic.

24 Consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal (în original).
25 Doar pentru posturile de la facultățile de teologie, binecuvântarea ierarhului sub a cărui autoritate canonică se află facultatea.
26 Maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, în format electronic (pe suport CD/DVD sau memorie USB), selecţionate de acesta şi considerate a fi cele mai relevante pentru realizările profesionale proprii (text integral, în forma în care a fost publicat).
27 Declarația candidatului de asumare a condiției ca formatul letric și cel electronic să conțină aceleași informații, mai puțin datele cu caracter personal și textul integral al publicațiilor. -Anexa 5.9

DOSARUL va fi completat de către candidat, doar acolo unde este cazul, cu documentele prevăzute de standardele minimale ale facultății în cadrul căreia a fost scos la concurs postul (a se vedea rubrica ”Standarde minimale privind ocuparea posturilor didactice de la facultăți”, din cadrul secțiunii ”LEGISLAȚIE”)

TOATE DOCUMENTELE CUPRINSE ÎN OPIS SE VOR DEPUNE:

  1. în format letric, (tipărite pe suport de hârtie, îndosariate, atașate în ordinea prevăzută de OPIS, excepție făcând pct. 26 al listei –textul integral al publicațiilor se depune exclusiv în format electronic)
  2. în format electronic, de tip PDF (pe suport CD/DVD sau memorie USB).

Documentele în format electronic vor fi numerotate conform opisului (de ex. 1. Cerere_inscriere; 2. Propunere_dezvoltare_cariera etc.)

Dosarele de concurs se depun doar în formă completă, conținând toate documentele aferente postului pentru care candidatul aplică, în ordinea în care figurează mai sus.

Formularul-tip al copertei se completează de către candidat și se lipește pe coperta dosarului.

CALENDARUL DESFĂŞURĂRII CONCURSURILOR PENTRU OCUPAREA POSTURILOR DIDACTICE ȘI DE CERCETARE SCOASE LA CONCURS ÎN SEM. I AL ANULUI UNIVERSITAR 2024-2025

28 noiembrie 2024

Publicarea posturilor didactice și de cercetare vacante, scoase la concurs pe durată nedeterminată, în M.O. nr. 395, Partea a III-a

POSTURI DIDACTICE

POSTURI DE CERCETARE

29 noiembrie 2024

Publicarea pe site-ul UBB a posturilor didactice vacante, scoase la concurs pe durată determinată

17 decembrie 2024

Publicarea posturilor de cercetare vacante scoase la concurs pe durată determinată și nedeterminată pe site-ul UBB și prin afișare la sediu

28 noiembrie 2024 – 8 ianuarie 2025

Înscrierea la concursul pentru ocuparea posturilor didactice pe durată nedeterminată

29 noiembrie 2024 – 8 ianuarie 2025

Înscrierea la concursul pentru ocuparea posturilor didactice pe durată determinată

17 decembrie 2024 – 15 ianuarie 2025

Înscrierea la concursul pentru ocuparea posturilor de cercetare pe durată determinată și nedeterminată

13 ianuarie 2025 – 14 ianuarie 2025

Funcționarea comisiilor de evaluare din cadrul facultăților: acordarea avizului cu privire la îndeplinirea standardelor de către candidații la ocuparea posturilor didactice și publicarea rezoluțiilor comisiilor de evaluare pe site-ul UBB

16 ianuarie 2025

Funcționarea comisiilor de evaluare din cadrul facultăților/UA: acordarea avizului cu privire la îndeplinirea standardelor de către candidații la ocuparea posturilor de cercetare și publicarea rezoluțiilor comisiilor de evaluare pe site-ul UBB

15 ianuarie 2025

Depunerea contestațiilor referitoare la rezoluțiile comisiilor de evaluare a dosarelor candidaților la ocuparea posturilor didactice (contestațiile de depun la Registratura UBB)

17 ianuarie 2025

Depunerea contestațiilor referitoare la rezoluțiile comisiilor de evaluare a dosarelor candidaților la ocuparea posturilor de cercetare (contestațiile de depun la Registratura UBB)

16 ianuarie 2025 – 17 ianuarie 2025

Soluționarea contestațiilor referitoare la rezoluțiile comisiilor de evaluare a dosarelor candidaților la ocuparea posturilor didactice

18 ianuarie 2025 – 19 ianuarie 2025

Soluționarea contestațiilor referitoare la rezoluțiile comisiilor de evaluare a dosarelor candidaților la ocuparea posturilor de cercetare

20 ianuarie 2025

Aprobarea comisiilor de concurs și a comisiilor de soluționare a contestațiilor de către Senatul UBB

20 ianuarie 2025 – 21 ianuarie 2025

Biroul juridic al UBB certifică îndeplinirea de către candidați a condițiilor legale de prezentare la concurs

21 ianuarie 2025

Anunţarea candidaţilor, prin afişarea pe site-ul concursului, a îndeplinirii condiţiilor legale de prezentare la concurs

22 ianuarie 2025

Transmiterea dosarelor candidaţilor către membrii comisiilor de concurs

30 ianuarie 2025 – 31 ianuarie 2025

Desfăşurarea probelor concursurilor
Afişarea rezultatelor concursurilor

3 februarie 2025 – 5 februarie 2025

Depunerea contestaţiilor (contestațiile de depun la Registratura UBB)

6 februarie 2025 – 7 februarie 2025

Soluționarea contestațiilor

10 februarie 2025 – 11 februarie 2025

Avizarea rapoartelor de concurs de către consiliile facultăţilor (În cazul în care nu au fost depuse contestații în termen, avizarea se poate face și anterior acestei date)
Trimiterea dosarelor de concurs la Rectorat, până la această dată

februarie 2025

Aprobarea rapoartelor concursurilor de către Senatul UBB

 

Lista posturilor didactice și de cercetare propuse pentru scoaterea la concurs pe durată determinată în semestrul I al anului universitar 2024-2025

Nr. crt. Facultate/ Institut Departament/ Centru Poziţie în statul de funcții Funcţie didactică/ de cercetare Discipline din planul de învăţământ/ Arii de cercetare Durata angajării (nr. ani) Informații
1 Facultatea de Matematică și Informatică Departamentul de  Informatică 109 asistent universitar Rețele de calculatoare; Programare web; Baze de date (în lb. engleză); Sisteme de gestiune a bazelor de date (în lb. engleză) 3 ani  Info
2 Facultatea de Matematică și Informatică Departamentul de Matematică și Informatică al Liniei Maghiare 60 asistent universitar Baze de date (în lb. maghiară);  Programare web (în lb. maghiară) 3 ani  Info
3 Facultatea de Fizică Departamentul de Fizica Stării Condensate și a Tehnologiilor Avansate 20 asistent universitar Electricitate și magnetism I; Electronică I și II; Practică de specialitate; Practică de specialitate I și II; Fizica și tehnologia materialelor și dispozitivelor spintronice mezoscopice 3 ani  Info
4 Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației Departamentul de Psihologie 32 lector universitar Psihologia educației; Psihologia personalității 3 ani  Info
5 Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației Departamentul de Psihologie Clinică și Psihoterapie 16 lector universitar Cogniții raționale și iraționale în științele cognitive clinic (în lb. engleză); Metode avansate de cercetare I; Științe cognitive clinice (psihologie cognitivă aplicată); Metode de cercetare și analiza datelor în psihologia judiciară 3 ani  Info
6 Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației Departamentul de Psihologie Aplicată 32 asistent universitar Modificări cognitiv-comportamentale (în lb. maghiară); Psihologia pozitivă (în lb. maghiară); Psihologia educației (în lb. maghiară); Istoria psihologiei (în lb. maghiară) 3 ani  Info
7 Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor Departamentul de Contabilitate și Audit 28 lector universitar Auditul financiar al proiectelor; Contracte de valorificare a fondurilor europene; Control financiar; Elemente de drept ale achizițiilor publice  3 ani  Info
8 Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor Departamentul de Contabilitate și Audit 29 lector universitar Bazele contabilității (în lb. engleză); Control de gestiune (în lb. română și în lb. engleză)  3 ani  Info
9 Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor Departamentul de Economie Politică 35 asistent universitar Macroeconomie; Microeconomie 2 ani  Info
10 Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor Departamentul de Limbi Moderne și Comunicare în Afaceri 23 asistent universitar Limbă modernă în afaceri 1 și 2 -engleză (în lb. engleză) 3 ani  Info
11 Facultatea de Inginerie Departamentul de Științe Inginerești 27 șef lucrări Producerea, transportul şi distribuţia energiei electrice; Utilizarea energiei electrice; Testarea echipamentelor; Sisteme inteligente și domotică; Convertoare statice de putere 3 ani  Info

Nr. crt. Facultate/ Institut Departament/ Centru Poziţie în statul de funcții Funcţie didactică/ de cercetare Discipline din planul de învăţământ/ Arii de cercetare Durata angajării
(nr. ani)
Informații
1 Facultatea de Știința și Ingineria Mediului Centrul pentru Cercetări Aplicate de Mediu (CERAM) 5 cercetător științific gradul III Cercetare fundamentală/ exploratorie/; Servicii (inovative) către comunitate/ Măsurători sistematice de radon în aerul din interiorul clădirilor 2 ani Info
2 Institutul STAR-UBB 33 asistent de cercetare științifică Cercetare fundamentală/ exploratorie/ dezvoltare-inovare în domeniul științele pământului 3 ani
4 ore/zi
Info

Candidați posturi didactice și de cercetare scoase la concurs pe durată determinată în semestrul I al anului universitar 2024-2025

Nr. crt. Facultate/ Institut Departament/ Centru Poziţie în statul de funcții Funcţie didactică/ de cercetare Discipline din planul de învăţământ/ Arii de cercetare Durata angajării (nr. ani) Candidat Nr. înreg. dosar Informații Aviz comisie evaluare Aviz juridic
1 Facultatea de Matematică și Informatică Departamentul de  Informatică 109 asistent universitar Rețele de calculatoare; Programare web; Baze de date (în lb. engleză); Sisteme de gestiune a bazelor de date (în lb. engleză) 3 ani  Coste Claudia Ioana 18843/17.12.2024

CV

FV

LP

Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
2 Facultatea de Matematică și Informatică Departamentul de Matematică și Informatică al Liniei Maghiare 60 asistent universitar Baze de date (în lb. maghiară);  Programare web (în lb. maghiară) 3 ani  Tasnádi Zoltán 72/8.01.2025

CV

FV

LP

Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
3 Facultatea de Fizică Departamentul de Fizica Stării Condensate și a Tehnologiilor Avansate 20 asistent universitar Electricitate și magnetism I; Electronică I și II; Practică de specialitate; Practică de specialitate I și II; Fizica și tehnologia materialelor și dispozitivelor spintronice mezoscopice 3 ani  Simion Andrea 18868/17.12.2024

CV

FV

LP

Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
4 Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației Departamentul de Psihologie 32 lector universitar Psihologia educației; Psihologia personalității 3 ani  Dumulescu Daniela 18984/19.12.2024

CV

FV

LP

Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
5 Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației Departamentul de Psihologie Clinică și Psihoterapie 16 lector universitar Cogniții raționale și iraționale în științele cognitive clinic (în lb. engleză); Metode avansate de cercetare I; Științe cognitive clinice (psihologie cognitivă aplicată); Metode de cercetare și analiza datelor în psihologia judiciară 3 ani  Fodor Liviu-Andrei 19110/30.12.2024

CV

FV

LP

Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
6 Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației Departamentul de Psihologie Aplicată 32 asistent universitar Modificări cognitiv-comportamentale (în lb. maghiară); Psihologia pozitivă (în lb. maghiară); Psihologia educației (în lb. maghiară); Istoria psihologiei (în lb. maghiară) 3 ani  Póka Tunde 19113/30.12.2024

CV

FV

LP

Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
7 Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor Departamentul de Contabilitate și Audit 28 lector universitar Auditul financiar al proiectelor; Contracte de valorificare a fondurilor europene; Control financiar; Elemente de drept ale achizițiilor publice  3 ani  Măgdaș Nicolae 19044/20.12.2024

CV

FV

LP

Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
8 Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor Departamentul de Contabilitate și Audit 29 lector universitar Bazele contabilității (în lb. engleză); Control de gestiune (în lb. română și în lb. engleză)  3 ani  Zanellato Gianluca 19064/23.12.2024

CV

FV

LP

Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
9 Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor Departamentul de Economie Politică 35 asistent universitar Macroeconomie; Microeconomie 2 ani  Bucur Louisa-Maria 18532/11.12.2024

CV

FV

LP

Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
10 Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor Departamentul de Limbi Moderne și Comunicare în Afaceri 23 asistent universitar Limbă modernă în afaceri 1 și 2 -engleză (în lb. engleză) 3 ani  Ene Bettina 19153/31.12.2024

CV

FV

LP

Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
11 Facultatea de Inginerie Departamentul de Științe Inginerești 27 șef lucrări Producerea, transportul şi distribuţia energiei electrice; Utilizarea energiei electrice; Testarea echipamentelor; Sisteme inteligente și domotică; Convertoare statice de putere 3 ani  Preduș Marius-Florian 18748/16.12.2024

CV

FV

LP

Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs

 

Candidați posturi de cercetare scoase la concurs pe durată determinată în semestrul I al anului universitar 2024-2025

Nr. crt. Facultate/ Institut Departament/ Centru Poziţie în statul de funcții Funcţie didactică/ de cercetare Discipline din planul de învăţământ/ Arii de cercetare Durata angajării (nr. ani) Candidat Nr. înreg. dosar Info Aviz comisie evaluare Aviz juridic
1 Facultatea de Știința și Ingineria Mediului Centrul pentru Cercetări Aplicate de Mediu (CERAM) 5 cercetător științific gradul III Cercetare fundamentală/ exploratorie/; Servicii (inovative) către comunitate/ Măsurători sistematice de radon în aerul din interiorul clădirilor 2 ani  Dobrei Gabriel-Cristian 18900/18.12.2024

CV

FV

LP

Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
2 Institutul STAR-UBB 33 asistent de cercetare științifică Cercetare fundamentală/ exploratorie/ dezvoltare-inovare în domeniul științele pământului 3 ani
4 ore/zi
Cămărășan Horia-Alexandru 296/13.01.2025

CV

FV

LP

Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
Tătar Marius-Alexandru 317/14.01.2025

CV

FV

LP

Comisia de evaluare ACORDĂ avizul referitor la îndeplinirea exigențelor și standardelor privind activitatea științifică și didactică Candidatul NU îndeplinește condițiile de participare la concurs întrucât documentele depuse la dosar nu respectă forma cerută de lege

 

Candidaţii care îndeplinesc condiţiile legale de prezentare la concurs sunt invitați de către Universitate la susţinerea probelor de concurs.

Comisii posturi didactice scoase la concurs pe durată determinată

Comisii posturi didactice și de cercetare