Posturi didactice perioada determinată

The job description for the academic positions taught in English and Hungarian can be found here:

Posturi didactice și de cercetare pe durată determinată 2020-2021

UNIVERSITATEA BABEŞ-BOLYAI CLUJ-NAPOCA anunţă organizarea concursurilor privind ocuparea, pe durată determinată, a posturilor didactice și de cercetare vacante, cuprinse în lista de mai jos.

Concursurile se desfășoară în conformitate cu Legea educației naționale nr.1/2011 actualizată, H.G. nr. 457/2011 privind aprobarea Metodologiei - cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante din învăţământul superior modificată, Legea nr. 319/2003 privind Statutul personalului de cercetare-dezvoltare și Metodologia de concurs pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante în Universitatea Babeș-Bolyai.

Dosarul de înscriere (format din I Mapa de documente și II Mapa de publicații) se depune la Registratura Universității “Babeș-Bolyai”, (camera P20), str. M. Kogălniceanu nr. 1, în intervalul orar 9-12, personal sau prin intermediul serviciilor de poștă ori curierat care să permită confirmarea primirii în cadrul termenului de înscriere, doar în formă completă, conținând toate documentele aferente postului pentru care candidatul aplică, în ordinea prevăzută de Anexa nr. 5.1-Opis dosar de concurs.

Formularul-tip al copertei se completează de către candidat și se lipește atât pe mapa de documente, cât și pe mapa de lucrări. Documentele care sunt solicitate în format electronic (CV-ul, Lista de publicații și Fisa de verificare, precum și cele maximum 10 publicații din mapa de lucări) vor fi prezentate pe CD/DVD sau memorie USB.”

Dosarul se verifică ulterior de către biroul de specialitate din cadrul Rectoratului. În situația depunerii unor documente neconforme sau a unor dosare incomplete, candidații sunt contactați de către biroul de specialitate al Rectoratului, prin intermediul e-mailului, la adresa specificată în cererea de înscriere la concurs (Anexa nr. 5.2) şi sunt invitați să depună la Registratura Universității documentele conforme, până la data limită de înscriere prevăzută de calendarul concursului.

Concursurile se vor desfăşura la sediile facultăţilor cu respectarea termenului de înscriere din acest anunţ şi a termenelor legale de desfăşurare a probelor de concurs care vor fi făcute publice pe site-ul web al Universităţii.

DOSAR DE CONCURS
pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare 

FIECARE CANDIDAT VA PREZENTA DOUĂ MAPE:

  • I MAPA DE DOCUMENTE
  • II MAPA DE LUCRĂRI
I MAPA DE DOCUMENTE -formular

1.

Cerere de înscriere la concurs, înregistrată în termenul legal de înscriere, semnată de candidat şi datată, care include o declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea informaţiilor prezentate în dosar (în original). –Anexa 5.2 -formular

2.

O propunere de dezvoltare a carierei universitare a candidatului atât din punct de vedere didactic, în cazul posturilor didactice, cât și din punctul de vedere al activităţilor de cercetare ştiinţifică (maximum 10 pagini).

3.

Curriculum vitae al candidatului (în original, semnat pe fiecare pagină).
Curriculum vitae al candidatului în format ELECTRONIC de tip PDF, FĂRĂ SEMNĂTURĂ, care la rubrica Date personale să cuprindă DOAR numele, prenumele candidatului și, opțional, adresa de email. Candidatul își asumă condiția că formatul letric și cel electronic să conțină aceleași informații , mai puțin datele cu caracter personal (adresa, telefon, email, etc.) și semnătura, omise în cadrul documentului în format electronic.

Curriculum-ul Vitae al candidatului trebuie să includă:
a) informaţii despre studiile efectuate şi diplomele obţinute;
b) informaţii despre experienţa profesională şi locurile de muncă relevante;
c) informaţii despre proiectele de cercetare-dezvoltare pe care le-a condus ca director de proiect sau în care a activat în calitate de membru, indicându-se pentru fiecare sursa de finanțare, volumul finanţării şi principalele publicaţii sau brevete rezultate;
d) informaţii despre premii sau alte elemente de recunoaştere a contribuţiilor ştiinţifice ale candidatului.

4.

Lista de lucrări ale candidatului (în original, semnată pe fiecare pagină)
Lista de lucrări ale candidatului în format ELECTRONIC de tip PDF, FĂRĂ SEMNĂTURĂ. Candidatul își asumă condiția ca formatul letric și cel electronic să conțină aceleași informații , mai puțin semnătura, omisă în cadrul documentului în format electronic.

Lista completă de lucrări ale candidatului va fi structurată astfel:
I. Pentru posturile didactice
a) lista celor maximum 10 lucrări considerate de candidat a fi cele mai relevante pentru realizările profesionale proprii, care sunt incluse în format electronic în dosar şi care se pot regăsi şi în celelalte categorii de lucrări;
b) teza sau tezele de doctorat;
c) brevete de invenţie şi alte titluri de proprietate industrială;
d) cărţi şi capitole în cărţi;
e) articole/studii, publicate în reviste din fluxul ştiinţific internaţional principal;
f) publicaţii in extenso, apărute în lucrări ale principalelor conferinţe internaţionale de specialitate;
g) alte lucrări şi contribuţii ştiinţifice sau, după caz, din domeniul creaţiei artistice.
II. Pentru posturile de cercetare
teza/ tezele de doctorat;cărţi publicate; articole/ studii publicate în reviste de specialitate de circulaţie internaţională recunoscute sau în reviste din ţară recunoscute de către CNCSIS; studii publicate în volumele unor manifestări ştiinţifice internaţionale recunoscute din ţară şi din străinătate (cu ISSN sau ISBN); brevete de invenţie; creaţii artistice/ performanţe sportive; proiecte de cercetare-dezvoltare-inovare pe bază de contract/ grant; alte lucrări.

5.

Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor specifice postului, completată şi semnată de către candidat (în original, semnată pe fiecare pagină).
Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor specifice postului în format ELECTRONIC de tip PDF, FĂRĂ SEMNĂTURĂ. Candidatul își asumă condiția ca formatul letric și cel electronic să conțină aceleași informații, mai puțin semnătura, omisă în cadrul documentului în format electronic.

Anexa nr. 5.3 - Fișă de verificare asistent de cercetare științifică -formular
Anexa nr. 5.4 -
Fișă de verificare asistent universitar/ cercetător științific -formular
Anexa nr. 5.5 - Fișă de verificare lector/ șef de lucrări/ CSIII -formular
Anexa nr. 5.6 - Instrucțiuni de întocmire a fișei de verificare conferențiar universitar/ CS II și profesor universitar/ CSI -document

6.

a)Pentru toate posturile didactice și de cercetare, cu exceptia postului de asistent de cercetare științifică pe durată nedeterminată, documente referitoare la deţinerea diplomei de doctor: copia legalizată a diplomei de doctor sau, în cazul în care diploma de doctor originală nu este recunoscută în România, atestatul de recunoaștere sau echivalare a acesteia, în copie legalizată;
În vederea obținerii atestatului de recunoaștere, vă rugăm să vă adresați Compartimentului Abilitări din cadrul Institutului de Studii Doctorale, str. Universității 7-9, persoană de contact: Aurel Todoruț
Procedura este descrisă în pagina de Internet https://doctorat.ubbcluj.ro/ro/recunoasterea-in-ubb-a-diplomei-de-doctor-si-a-titlului-de-doctor-in-stiinte-sau-intr-un-domeniu-profesional-obtinute-in-strainatate/
b) Pentru posturile de asistent universitar și asistent de cercetare ocupate pe durată determinată: dovada deținerii statutului de student doctorand, atestată de institutul de studii doctorale din cadrul unei instituţii de învăţământ superior acreditată pentru studii postuniversitare de doctorat printr-o adeverinţă care să certifice statutul de student doctorand.

7.

Rezumatul tezei de doctorat- în limba română şi într-o limbă de circulaţie internaţională.

8.

a) Pentru toate posturile didactice: copii ale altor diplome care atestă studiile candidatului (diplomă de bacalaureat, licenţă, master/studii aprofundate și foile matricole ale acestora) sau, în cazul în care diplomele originale nu sunt recunoscute în România, atestatele de recunoaştere sau echivalare a acestora; copii după alte diplome care atestă studiile candidatului. Copiile se semnează de candidat pentru certificare „conform cu originalul”; (Pe fiecare pagină a copiilor documentelor, candidatul notează textul “Conform cu originalul” și semnează.)
b) Pentru toate posturile de cercetare: copii legalizate ale altor diplome care atestă studiile candidatului (diplomă de bacalaureat, licenţă, master/studii aprofundate și foile matricole ale acestora) sau, în cazul în care diplomele originale nu sunt recunoscute în România, copiile simple ale diplomelor emise în străinătate, însoțite de copiile legalizate ale atestatelor de recunoaştere sau echivalare a acestora; copii după alte diplome care atestă studiile candidatului.

9.

Copia cărţii de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărţii de identitate ori paşaportului.

10.

Doar pentru posturile de cercetare: copie legalizată după certificatul de naștere.

11.

a) Pentru toate posturile didactice: În cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copie după documentul care atestă schimbarea numelui-certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui;
b) Pentru toate posturile de cercetare: În cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copie legalizată după documentul care atestă schimbarea numelui- certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui.

12.

Declaraţie pe propria răspundere a candidatului în care indică situaţiile de incompatibilitate prevăzute de Legea nr. 1/2011 în care s-ar afla în cazul câştigării concursului sau lipsa acestor situaţii de incompatibilitate.-Anexa nr. 5.7 -formular

13.

a) Pentru toate posturile didactice: copie legalizată după carnetul de muncă sau adeverința de vechime în muncă în original (doar în cazul persoanelor care nu au un contract individual de muncă cu Universitatea Babeş-Bolyai);

b) Pentru toate posturile de cercetare: copie legalizată după carnetul de muncă, adeverinţă de vechime și copie extras di registrul general de evidenţă a salariaţilor. Pentru posturile de cercetător ştiinţific gradul II și cercetător ştiinţific gradul I -adeverinţa de vechime în muncă, eliberată de instituţia unde candidatul este titular, în care se evidenţiază traiectoria profesională - perioadele şi funcţiile profesionale ale candidatului în învăţământul superior/ cercetare ştiinţifică/ alte activităţi, precum şi documentul/ documentele care să ateste, dacă este cazul, desfăşurarea de activităţi de învăţământ superior sau de activităţi de cercetare în ţară ori în străinătate (în original); adeverinţele din străinătate, în original, se prezintă însoțite de exemplarul tradus și legalizat.

14.

Lista de referenţi cu datele de contact ale acestora - doar în cazul concursului pentru posturile de conferenţiar universitar, cercetător ştiinţific gradul II, profesor universitar, cercetător ştiinţific gradul I. -Anexa nr. 5.8 -formular

15.

Dovada achitării taxei de participare la concurs. Taxa pentru înscrierea la concurs se achită prin bancă, iar confirmarea de plată se atașază la dosarul de concurs. Cuantumul taxei este de 50 de lei pentru persoanele din afara UBB, respectiv 25 de lei pentru personalul UBB.
Cont: IBAN RO35 TREZ 2162 0F33 0500 XXXX , Trezoreria Cluj, SWIFT TREZROBU

16.

Pentru ocuparea unui post cu încărcătură didactică în limbă străină, dovada stăpânirii limbii respective (certificate lingvistice în limba de predare la nivelul european C1 sau certificate atestând studii/stagii în țara/ limba respectivă pe o durată cumulată de cel puțin 9 luni).

17.

Pentru toate posturile de cercetare: asumarea răspunderii, printr-un înscris olograf semnat de candidat, în care afirmă că datele din dosar se referă la propriile activități și realizări, în caz contrar candidatul suportând consecințele declarațiilor în fals, în conformitate cu legislația în vigoare (în original)

18.

Doar pentru candidații la posturile de profesor universitar: copia atestatului de abilitare sau copia ordinului de ministru care conferă calitatea de conducător de doctorat.

19.

Doar pentru posturile de CS I și CS II, actul doveditor al lipsei antecedentelor penale (cazierul judiciar) și o adeverință medicală.

20 Consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal -formular
21 Doar pentru posturile de la facultățile de teologie,  binecuvântarea ierarhului sub a cărui autoritate canonică se află facultatea.

II  MAPA DE LUCRĂRI -formular

 

Maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, în format tipărit și electronic, selecţionate de acesta şi considerate a fi cele mai relevante pentru realizările profesionale proprii

Dosarele de concurs se depun doar în formă completă, conținând toate documentele aferente postului pentru care candidatul aplică, în ordinea în care figurează mai sus.
Formularul-tip al copertei se completează de către candidat și se lipește atât pe mapa de documente, cât și pe mapa de lucrări. 
Documentele care sunt solicitate în format electronic (CV-ul, Lista de publicații și Fisa de verificare, precum și cele maximum 10 publicații din mapa de lucări) vor fi prezentate pe CD/DVD sau memorie USB.

CALENDARUL DESFĂŞURĂRII CONCURSURILOR PENTRU OCUPAREA POSTURILOR DIDACTICE ȘI DE CERCETARE SCOASE LA CONCURS ÎN SEM. I AL ANULUI UNIVERSITAR 2020-2021

24 noiembrie 2020

Publicarea posturilor didactice și de cercetare vacante, scoase la concurs pe durată nedeterminată, în M.O. nr. 782/24.11.2020, Partea a III-a

24 noiembrie 2020– 13 ianuarie 2021

Înscrierea la concursul pentru ocuparea posturilor didactice pe durată nedeterminată

25 noiembrie 2020

Publicarea pe site-ul UBB a posturilor didactice vacante, scoase la concurs pe durată determinată

25 noiembrie 2020– 13 ianuarie 2021

Înscrierea la concursul pentru ocuparea posturilor didactice pe durată determinată

14 decembrie 2020

Publicarea posturilor de cercetare vacante scoase la concurs într-un ziar de circulație națională

14 decembrie 2020 - 13 ianuarie 2021

Înscrierea la concursul pentru ocuparea posturilor de cercetare

11 ianuarie 2021

Aprobarea comisiilor de concurs și a comisiilor de soluționare a contestațiilor de către Senatul UBB

14 ianuarie 2021- 15 ianuarie 2021

Funcționarea comisiilor de evaluare din cadrul facultăților: acordarea avizului cu privire la îndeplinirea standardelor de către candidați

18 ianuarie 2021- 20 ianuarie 2021

Biroul juridic al UBB certifică îndeplinirea de către candidați a condițiilor legale de prezentare la concurs

20 ianuarie 2021

Anunţarea candidaţilor, prin afişare pe site-ul concursului, a îndeplinirii condiţiilor legale de prezentare la concurs

21 ianuarie 2021

Transmiterea dosarelor candidaţilor către membrii comisiilor de concurs

28 ianuarie 2021 - 29 ianuarie 2021

Desfăşurarea probelor concursurilor

Afişarea rezultatelor concursurilor

1 februarie 2021 – 3 februarie 2021

Depunerea contestaţiilor

4 februarie 2021 – 5 februarie 2021

Soluționarea contestațiilor

8 februarie 2021 – 9 februarie 2021

Avizarea rapoartelor de concurs de către consiliile facultăţilor

Trimiterea dosarelor de concurs la Rectorat

februarie 2021

Întrunirea Comisiei pentru resurse umane a Senatului

Întrunirea Consiliului Științific al UBB în vederea aprobării rezultatelor concursurilor pentru posturi de cercetare (Art. 16 alin. 2 din Legea 319/2003)

februarie 2021

Aprobarea rapoartelor concursurilor de către Senatul UBB

PLANIFICAREA ÎNSCRIERILOR LA CONCURS A CANDIDAȚILOR PE FACULTĂȚI (opțional)

24 noiembrie 2020 – 9 decembrie 2020

Facultatea de Matematică și Informatică

Facultatea de Fizică

Facultatea de Biologie și Geologie

Facultatea de Chimie și Inginerie Chimică

Facultatea de Geografie

Facultatea de Sociologie și Asistență Socială

Facultatea de Business

10 decembrie 2020- 24 decembrie 2020

Facultatea de Litere

Facultatea de Drept

Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației

Facultatea de Studii Europene

Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor

Facultatea de Teatru și Film

Facultatea de Inginerie

28 decembrie 2020– 13 ianuarie 2021

Facultatea de Istorie și Filosofie

Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării

Facultatea de Teologie Ortodoxă

Facultatea de Teologie Reformată și Muzică

Grădina Botanică ”Alexandru Borza”

Institutul de Cercetare- Dezvoltare-Inovare în Științe Naturale Aplicate

Institutul de Studii Avansate în Știință și Tehnologie (STAR-UBB)

 

Lista posturilor didactice și de cercetare scoase la concurs pe durată determinată
în semestrul I al anului universitar 2020-2021

Nr. crt. Facultate/ Institut Departament/ Centru Poziţie în statul de funcții Funcţie didactică/ de cercetare Discipline din planul de învăţământ/ Arii de cercetare Durata angajării (nr. ani) INFO
1 Facultatea de Matematică și Informatică Departamentul de Informatică 90 asistent universitar Limbaje formale și tehnici de compilare (în lb. română și în lb. engleză); Ingineria sistemelor soft 3 ani detalii post
2 Facultatea de Matematică și Informatică Departamentul de Informatică 93 asistent universitar Metode avansate de programare (în lb. engleză); Fundamentele programării (în lb. engleză); Programare orientată obiect; Ingineria sistemelor soft 3 ani detalii post
3 Facultatea de Matematică și Informatică Departamentul de Informatică 99 asistent universitar Algoritmi și programare (în lb. engleză); Programare orientată obiect (în lb. engleză); Arhitectura sistemelor de calcul (în lb. română și în lb. engleză); Limbaje formale și tehnici de compilare (în lb. română și în lb. engleză) 3 ani detalii post
4 Facultatea de Matematică și Informatică Departamentul de Informatică 100 asistent universitar Algoritmi și programare (în lb. engleză); Fundamentele programării (în lb. engleză); Programare orientată obiect (în lb. engleză); Structuri de date și algoritmi (în lb. engleză) 3 ani detalii post
5 Facultatea de Matematică și Informatică Departamentul de Matematică și Informatică al Liniei Maghiare 58 asistent universitar Algebră (în lb. maghiară); Inteligență artificială (în lb. maghiară); Ecuații cu derivate parțiale (în lb. maghiară) 3 ani detalii post
6 Facultatea de Matematică și Informatică Departamentul de Matematică și Informatică al Liniei Maghiare 59 asistent universitar Baze de date (în lb. maghiară); Sisteme de gestiune a bazelor de date (în lb. maghiară); Verificarea și validarea sistemelor soft (în lb. maghiară) 3 ani detalii post
7 Facultatea de Matematică și Informatică Departamentul de Matematică și Informatică al Liniei Maghiare 60 asistent universitar Arhitectura sistemelor de calcul (în lb. maghiară); Sisteme de gestiune a bazelor de date (în lb. maghiară); Ingineria sistemelor soft (în lb. maghiară) 3 ani detalii post
8 Facultatea de Biologie și Geologie Departamentul de Biologie Moleculară și Biotehnologie 22 șef lucrări Histopatologie (în lb. engleză); Fiziologie animală: Funcții de relație, nutriție și reproducere la animale 3 ani detalii post
9 Facultatea de Biologie și Geologie Departamentul de Biologie Moleculară și Biotehnologie 23 șef lucrări Bioinformatică; Biofizică; Metabolism și energetică celulară 3 ani detalii post
10 Facultatea de Biologie și Geologie Departamentul de Biologie Moleculară și Biotehnologie 24 șef lucrări Biochimie clinică; Biochimia proteinelor cu elemente de proteomică; Enzimologie specială 3 ani detalii post
11 Facultatea de Geografie Departamentul de Geografie al Liniei Maghiare 14 șef lucrări Geografie generală (în lb. maghiară); Geografia continentelor. Europa (în lb. maghiară); Geografia peisajului (în lb. maghiară); Planificare teritorială (în lb. maghiară) 3 ani detalii post
12 Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației Departamentul de Pedagogie și Didactică Aplicată 48 lector universitar Practică pedagogică -învățământul preșcolar (în lb. maghiară); Educație timpurie, integrare și incluziune (în lb. maghiară); Teoria și metodologia curriculumului (în lb. maghiară); Jocul didactic- teorie și aplicații (în lb. maghiară); Practica pedagogică -învățământul primar și preșcolar IV (în lb. maghiară) 2 ani detalii post
13 Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării Departamentul de Comunicare, Relații Publice și Publicitate 76 asistent de cercetare științifică Pregătirea de lucrări științifice; Participarea în proiecte de cercetare 3 ani detalii post
14 Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării Departamentul de Comunicare, Relații Publice și Publicitate 77 asistent de cercetare științifică Pregătirea de lucrări științifice; Participarea în proiecte de cercetare 3 ani detalii post

Candidați posturi didactice și de cercetare propuse pentru scoaterea la concurs pe durată determinată în semestrul I al anului universitar 2020-2021

Candidații care îndeplinesc condiţiile legale de prezentare la concurs sunt invitați de către Universitate la susţinerea probelor de concurs
Nr. crt. Facultate/ Institut Departament/ Centru Poziţie în statul de funcții Funcţie didactică/ de cercetare Discipline din planul de învăţământ/ Arii de cercetare Durata angajării (nr. ani) Nume Nr. înreg. dosar Aviz juridic
1 Facultatea de Matematică și Informatică Departamentul de Informatică 90 asistent universitar Limbaje formale și tehnici de compilare (în lb. română și în lb. engleză); Ingineria sistemelor soft 3 ani Țirban Ionuț Paul 98/7.01.2021 Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
2 Facultatea de Matematică și Informatică Departamentul de Informatică 93 asistent universitar Metode avansate de programare (în lb. engleză); Fundamentele programării (în lb. engleză); Programare orientată obiect; Ingineria sistemelor soft 3 ani Zsigmond Imre 17750/9.12.2020 Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
3 Facultatea de Matematică și Informatică Departamentul de Informatică 99 asistent universitar Algoritmi și programare (în lb. engleză); Programare orientată obiect (în lb. engleză); Arhitectura sistemelor de calcul (în lb. română și în lb. engleză); Limbaje formale și tehnici de compilare (în lb. română și în lb. engleză) 3 ani Enescu Alina 18054/18.12.2020 Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
4 Facultatea de Matematică și Informatică Departamentul de Informatică 100 asistent universitar Algoritmi și programare (în lb. engleză); Fundamentele programării (în lb. engleză); Programare orientată obiect (în lb. engleză); Structuri de date și algoritmi (în lb. engleză) 3 ani Mihai Andrei 17621/7.12.2020 Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
Zamfira Constantin-Andrei 357/13.01.2021 Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
5 Facultatea de Matematică și Informatică Departamentul de Matematică și Informatică al Liniei Maghiare 58 asistent universitar Algebră (în lb. maghiară); Inteligență artificială (în lb. maghiară); Ecuații cu derivate parțiale (în lb. maghiară) 3 ani Mester Agnes 17678/8.12.2020 Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
6 Facultatea de Matematică și Informatică Departamentul de Matematică și Informatică al Liniei Maghiare 59 asistent universitar Baze de date (în lb. maghiară); Sisteme de gestiune a bazelor de date (în lb. maghiară); Verificarea și validarea sistemelor soft (în lb. maghiară) 3 ani Lorincz Beata 17739/9.12.2020 Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
7 Facultatea de Matematică și Informatică Departamentul de Matematică și Informatică al Liniei Maghiare 60 asistent universitar Arhitectura sistemelor de calcul (în lb. maghiară); Sisteme de gestiune a bazelor de date (în lb. maghiară); Ingineria sistemelor soft (în lb. maghiară) 3 ani Pavel Szabolcs 17679/8.12.2020 Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
8 Facultatea de Biologie și Geologie Departamentul de Biologie Moleculară și Biotehnologie 22 șef lucrări Histopatologie (în lb. engleză); Fiziologie animală: Funcții de relație, nutriție și reproducere la animale 3 ani Stoica Anca-Daniela 17626/7.12.2020 Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
9 Facultatea de Biologie și Geologie Departamentul de Biologie Moleculară și Biotehnologie 23 șef lucrări Bioinformatică; Biofizică; Metabolism și energetică celulară 3 ani Baricz Andreea-Ionela 141/8.01.2021 Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
10 Facultatea de Biologie și Geologie Departamentul de Biologie Moleculară și Biotehnologie 24 șef lucrări Biochimie clinică; Biochimia proteinelor cu elemente de proteomică; Enzimologie specială 3 ani Toma Vlad-Alexandru 273/12.01.2021 Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
11 Facultatea de Geografie Departamentul de Geografie al Liniei Maghiare 14 șef lucrări Geografie generală (în lb. maghiară); Geografia continentelor. Europa (în lb. maghiară); Geografia peisajului (în lb. maghiară); Planificare teritorială (în lb. maghiară) 3 ani Sebestyen Tihamer Tibor 171/11.01.2021 Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
12 Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației Departamentul de Pedagogie și Didactică Aplicată 48 lector universitar Practică pedagogică -învățământul preșcolar (în lb. maghiară); Educație timpurie, integrare și incluziune (în lb. maghiară); Teoria și metodologia curriculumului (în lb. maghiară); Jocul didactic- teorie și aplicații (în lb. maghiară); Practica pedagogică -învățământul primar și preșcolar IV (în lb. maghiară) 2 ani Stark Gabriela Maria 17969/16.12.2020 Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
13 Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării Departamentul de Comunicare, Relații Publice și Publicitate 76 asistent de cercetare științifică Pregătirea de lucrări științifice; Participarea în proiecte de cercetare 3 ani Mustățea Maria 129/8.01.2021 Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
14 Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării Departamentul de Comunicare, Relații Publice și Publicitate 77 asistent de cercetare științifică Pregătirea de lucrări științifice; Participarea în proiecte de cercetare 3 ani Culic Iulia-Lorina 157/11.01.2021 Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs
Schiop Emilia-Nicoleta 185/11.01.2021 Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs

Comisii concurs

Comisii posturi didactice durata determinata sem I 2020-2021

Comisii contestații concurs

Rezultate concursuri posturi didactice și de cercetare scoase la concurs pe durată determinată în semestrul I al anului universitar 2020-2021

HS nr. 8/15/02.2021 privind validarea rezultatelor pe posturile didactice si de cercetare scoase la concurs pe durata determinata