Unități administrative DGA
 
  
  
  
    Direcţia Financiar - Contabilă       are în compunere două   servicii: 
Serviciul Contabilitate: 
  
  
    - efectuează operaţiunile de evidenţă contabilă ale universităţii;      
      
- conduce evidenţele analitice şi sintetice ale mijloacelor fixe, obiectelor   de inventar, materialelor pe surse de finanţare;      
        
- întocmeşte şi depune trimestrial bilanţuri contabile; 
 Serviciul Financiar: 
  
  
    - asigură efectuarea operaţiunilor financiare din toate sursele de finanţare   prevăzute în bugetele anuale:finanţare de bază, complementară, contracte de cercetare ştiinţifică, din   venituri proprii (venituri extrabugetare din taxe şi alte venituri prestate,   veniturile activităţilor autofinanţate, sponsorizări);      
      
- asigură încasările şi eliberarea de fonduri băneşti prin casieria centrală,   din toate sursele de finanţare, pe baza documentelor justificative aprobate de   ordonatorul de credite. 
  
  
  Director financiar -   contabil
  ec. PUSOK Istvan
  Program de audienţe: 10.00 - 14.00
    tel: 0264-405300 int. 5309
        e-mail: istvan.pusok@ubbcluj.ro 
   
  
 
  
    
  Şef serviciu financiar
  ec. Diana Codruța MUREȘAN
  Program de audienţe: 10.00-14.00
  tel.: 0264-405300 - int 5406
e-mail: diana.muresan@ubbcluj.ro 
   
  
    
  Serviciul Financiar
  
  
  
  Adresa: Cluj-Napoca, Str. I.C.Brătianu, nr.14
  Tel.: 0264-405300 - int 5453
  Tel.: 0264-405300 - int 5146 - Birou Financiar Fonduri Europene
E-mail: financiar@ubbcluj.ro
  Program public: 10.00 - 14.00
   
  
      
  Serviciul Contabilitate
  
  
  
  Adresa: Cluj-Napoca, Str. I.C.Brătianu, nr.14
  Tel.: 405300 int 5405, 5407, 5408, 5409, 5454
  Program public: 10.00 - 14.00
  
   
  
      
  Casierie
  Adresa	Cluj-Napoca, Str. I.C.Brătianu, nr.14
  Tel.	0264 - 405360 ; 0264 - 405300, int. 5360
  Program public	10.00 - 15.00
  
  
   
   
  
  
   
  
  
  
    Serviciul Social
  
       
      - asigură căminizarea studenţilor, doctoranzilor şi cadrelor didactice tinere; 
- efectuează operaţiuni de plată a burselor pe categorii de burse, a   subvenţiei individuale de cazare; 
- asigură ordinea şi curăţenia în Complexul Studenţesc; 
- asigură prin compartimentul de spălătorie buna funcţionare a spaţiilor de   cazare, a restaurantelor şi cafetăriilor studenţeşti; 
      
  Şef Serviciu Social
  admin.patr. Mihaela Monica Ghiolţan
  Program de audienţe: Luni - Vineri, între orele: 9.00 - 11.00
  
  tel: 0264-405300 int. 5315 , 0264-405315
e-mail: monica.ghioltan@ubbcluj.ro
  
  
   
  
        
  Serviciu Social
  
  Program public: Luni - Vineri, între orele: 9.00 - 15.00
  
e-mail: social@ubbcluj.ro
tel.: 0264-405315
  
  
   
 
   
  Direcţia Administrativă 
    asigură întreţinerea şi   dezvoltarea bazei materiale a Universităţii, prin următoarele servicii:
   Serviciul Administrativ: 
  
    - gestionează şi administrează bunurile din dotarea clădirilor; 
- asigură paza şi curăţenia în clădirile din universitate; 
- asigură desfăşurarea licitaţiilor pentru: 
- închirierea de spaţii, achiziţii de servicii, achiziţii de produse   alimentare 
- urmăreşte contractele care se află în derulare şi întocmeşte altele noi,   rezultate din adjudecarea licitaţiilor privind închirierea unor spaţii; 
- întocmeşte documentaţiile necesare pentru plata utilităţilor şi serviciilor; 
- urmăreşte încasarea chiriilor;
Serviciul Pază
   
  Serviciul Restaurante Studenţeşti si Cafetării:
  
    - se compune din două restaurante studenţeşti, trei cafetării şi asigură hrana   studenţilor după un meniu bogat şi diversificat.  
Serviciul Parc-Auto
   
  
      
      
      Serviciul Complex Arcalia: 
      
        -  asigură cazarea studenţilor şi oaspeţilor Universităţii "Babeş-Bolyai"   cuprinşi în diferite programe de colaborare cu universitatea; 
- administrează şi întreţine un parc dendrologic cu suprafaţă de aprox. 16,5   ha; 
- asigură administrarea bazei materiale pentru practica de specialitate a   studenţilor şi pentru desfăşurarea simpozioanelor ştiinţifice,  conferinţelor,    cursurilor de vară, etc.;      
      
            
  Director administrativ
  Florin FĂRĂGĂU-DRAGOȘ
  Program audiențe: 09.00-12.00
    
   
  
        
  Şef Serviciu Administrativ
  Ana-Flavia UNGUREAN
  Program de audienţe: 9.00 - 12.00
    
   
  
          
  Şef Serviciu Parc-Auto
  admin.patr. Oliviu STOICA
  
  tel: 0264-405300 int. 5431
    
    email: stoica.oliviu@ubbcluj.ro
  
  
   
          
  Şef Serviciu Pază
  	admin.patr. Ambrozie BAL
  
  
  tel: 0264-405300 int. 5378
  
  
   
  
  
            
  Şef Serviciu Restaurante-Cafetării
  admin.patr. Mihaela-Dorina MAIER 
  Program de audienţe: 9.00 - 12.00
  
 tel: 0264-594360
  
  
   
  
  
            
  Şef Serviciu Complex Arcalia
  admin.patr. Elisabeta-Maria MIHUŢ 
  
  
  tel: 0263-277073
  
  
   
  
      
       
      
      
 
  
		
		Direcţia Complex Parc Sportiv Iuliu Hațieganu 
		
      
        - asigură cazarea studenţilor şi oaspeţilor Universităţii "Babeş-Bolyai"   cuprinşi în diferite programe de colaborare cu universitatea; 
- administrează şi întreţine, pe o suprafaţă de aprox. 24 ha, spaţiile verzi   şi bazele sportive din complex; 
- întreţine şi administrează spaţiile verzi din incinta facultăţilor; 
- răspunde de buna desfăşurare a activităţilor rezultate din închirierea   bazelor sportive, corelate cu programul activităţilor didactice ale Facultăţii   de Educaţie Fizică şi Sport. 
  Director Direcția Complex Parc Sportiv "I.H."
  Constantin RADUȚĂ 
  Program de audienţe: 12.00 - 15.00
  
  tel: 0264-405300 int. 6001
  
  
   
		
		 		
		
  
    Direcţia Tehnică 
      asigură întreţinerea şi   dezvoltarea bazei materiale a Universităţii, prin următoarele servicii:
  -  Serviciul Investiții 
- Serviciul Reparații și Întreținere 
            
  Director tehnic
  Silviu-Ionuc CORPODEAN
  Program Audienţe:12.00-15.00
  
  tel: 0264-405300 int. 5306
e-mail: silviu.corpodean@ubbcluj.ro
  
  
   
              
  Şef Serviciu Investiții
  	admin.patr. Valentin TAUȚAN
  Program audienţe: 12.00-15.00
  
  tel: 0264-405300 int 5401
email:valentin.tautan@ubbcluj.ro
  
  
   
              
  Şef Serviciu Reparații și Întreținere
  admin.patr. Andrei-Ioan BERENDI
  Program de audienţe: 12.00 - 15.00
  
  tel: 0264-405300 int. 5312
  email: andrei.berendi@ubbcluj.ro 
  
   
   
  
  
    Direcţia Resurse Umane 
      deserveşte întreg personalul universităţii prin cele două servicii:
   
  Serviciul Resurse Umane:
  
    - asigură implementarea strategiilor şi  politicilor instituţionale în domeniul resurselor umane,
- asigură evidenţa personalului  instituţiei  în concordanţă cu prevederile legale în materie şi cu  reglementările interne,
- organizează procesul de recrutare şi  selecţie pentru posturile didactice auxiliare şi nedidactice vacante,
- asigură elaborarea și gestionarea  documentației aferente încheierii, modificării, suspendării sau încetării  contractelor individuale de muncă,
- organizează examenele de promovare în  grade/trepte profesionale sau funcţii superioare pentru personalul didactic  auxiliar şi nedidactic,
- coordonează procesul de elaborare şi  revizuire a fişelor de post, și de  evaluare a performanţelor profesionale individuale pentru personalul didactic  auxiliar şi nedidactic, 
- asigură completarea   şi transmiterea  Registrului  electronic de evidență a salariaților și Declaraţiei privind obligaţiile de  plată a contribuţiilor sociale, a impozitului pe venit şi evidenţa nominală a  persoanelor asigurate (D112), 
  
Serviciul Salarizare:
  
    - întocmește  statele de plată conform reglementarilor legale in vigoare,
- gestionează  informațiile privind concediile si drepturile salariale, 
- calculează  și plătește lunar drepturile salariale ale angajaților,
- întocmește  diverse adeverințe care atestă veniturile salariale realizate de către  angajați,
- elaborează  recomandări și verifică legalitatea întocmirii statelor de funcții,
- administrează  remunerațiile personalului universității prin politica de carduri.
    
              
  Director resurse umane
  	ec. Mircea-Sabin RAŢIU 
  Program de audienţe: 9,00 - 12,00
  
 tel: 0264-405300 int. 5313
e-mail:  mircea.ratiu@ubbcluj.ro 
  
  
   
    
                      
  şef serviciu salarizare
  Angelica ŞIŞOE
  Program de audienţe: 9,00 - 12,00
  
email: angelica.sisoe@ubbcluj.ro
tel: 0264-405300 int. 5446
  
  
   
  
                    
  şef serviciu resurse umane
  	Ioana Ramona RAŢIU
  Program de audienţe: 9,00 - 12,00
  
email: ioana.ratiu@ubbcluj.ro 
tel: 0264-405300 int. 5448
  
  
   
    
    
    
      
                    
  Serviciul Salarizare
  Pers. Contact: Angelica ŞIŞOE
  Program public: 9,00 - 12,00
  
Adresa:	Cluj-Napoca, Str. I.C.Brătianu, nr.14
Tel.:	- 0264 - 405300, int. 5446, 5418, 5314, 5412 
Fax : 0264 - 430061
E-mail:	angelica.sisoe@ubbcluj.ro 
Tel persoana de contact: 405300 int 5446
  
  
   
  
  
    
                    
  Serviciul Resurse Umane
  Pers. Contact: Ioana Ramona RAȚIU
  Program public:	8, 00 - 16, 00
    
   
    
    
    
     
    
 
   
  
  
 
  
  
  
    Seviciul Audit Public Intern
  - asigură şi consiliază conducerea pentru buna gestionare a veniturilor şi cheltuielilor publice, perfecţionând activităţile instituţiei, în baza unui program anual;
- ajută instituţia să-şi îndeplinească obiectivele printr-o abordare sistematică şi metodică;
- evaluează şi îmbunătăţeşte eficienţa şi eficacitatea sistemului de conducere bazat pe gestiunea riscului, a controlului şi a proceselor de administrare
Documente - Serviciul Audit Public Intern
  
  
  Serviciul audit public intern
  Pers. contact: Dan MOCAN
  Program public:	9,00 - 12,00
  
	Adresa:	Cluj-Napoca, Str. I.C.Brătianu, nr.14
  
  
   
            
  Șef Serviciu audit public intern
  Dan MOCAN
  
  
dan.mocan@ubbcluj.ro
0264405384 sau int. 5384
  
  
   
                      
  auditori
  
  Adriana ROMAN
  adriana.roman@ubbcluj.ro
  Andreia PINTEA
  andreia.pintea@ubbcluj.ro
0264-405300 int. 5445
  Anca Livia ZOLLER
  anca.zoller@ubbcluj.ro
Tel.: 0264-405300 int. 5445
     
 
   
  
  
  
    Serviciul Intern de Prevenire şi Protecţie
  - se ocupa de organizarea activităţilor de prevenire a riscurilor profesionale şi a celor de protecţie a sănătăţii, ţinând seama de mărimea subunităţilor şi de riscurile la care sunt expuşi salariaţii.
- asigură informarea fiecărei persoane, anterior angajării în muncă, asupra riscurilor la care aceasta este expusă la locul de muncă, precum şi asupra măsurilor de prevenire şi de protecţie necesare.
            
  şef serviciu
  Călin COSTEA
  
  
  
  
   
  
            
  Serviciul intern de prevenire şi protecţie
  Pers. Contact	: Călin COSTEA
  Program public	9,00 - 12,00
  
Adresa:	Cluj-Napoca, Str. Croitorilor nr. 13
Tel.: 0264 598 731
  
  
   
 
   
  
  
	  Direcţia Juridică și Achiziţii Publice
	  
 Compartimentul juridic al universităţii
	
	   
		  - asigură consultanţă şi reprezintă universitatea, apără drepturile şi interesele legitime ale acesteia în raporturile pe care le are cu orice persoană juridică sau fizică, română sau străină;
Serviciul de Achiziţii Publice
  - achiziționează conform legislației în vigoare lucrările,produsele și serviciile necesare activității instituției;
- efectuează formalităţile de vămuire pentru importuri şi donaţii pentru universitate;
- asigură contractarea de servicii pentru editări de cărţi;
  Director Direcţia Juridică și Achiziţii Publice
  Ana-Maria SPINEAN
  Program de audienţe: 08.00 - 09.00
  	e-mail: ana.spinean@ubbcluj.ro
tel.: 0264-405300 int. 5279
  
  
   
	  
                   
  
                      
  Consilier juridic
  Ana-Maria SPINEAN
  
  
Tel.: 0264-405300, Int. 5279
e-mail: ana.spinean@ubbcluj.ro
  
   
                   
  Consilier juridic
  Valentina ZOTA
  
  
Tel.: 0264-405300, Int. 5104
e-mail: valentina.radu@ubbcluj.ro
  
   
  
	  
   
            
  Şef Serviciu Achiziţii Publice
  admin.patr. Liviu SAVA
  
  
tel: 0264 - 405300,int. 5262
email: liviu.sava@ubbcluj.ro
  
  
   
  
          
  Şef Serviciu Aprovizionare
  admin.patr. Liliana PETREA
  Program de audienţe: 12,00 - 15,00
  
tel: 0264-405300 int. 5339
e-mail: liliana.petrea@ubbcluj.ro
  
  
   
  
              
  Contact Serviciu Achiziţii Publice
  
  Program public	9,00 - 12,00
    
   
 
   
    
  
    Serviciul Restaurant Casa Universitarilor - Piramida UBB
            
  Șef Serviciu Restaurant Casa Universitarilor - Piramida UBB
   Adrian-Cosmin ROȘCA