Unități administrative DGA
Direcţia Financiar - Contabilă are în compunere două servicii:
Serviciul Contabilitate:
- efectuează operaţiunile de evidenţă contabilă ale universităţii;
- conduce evidenţele analitice şi sintetice ale mijloacelor fixe, obiectelor de inventar, materialelor pe surse de finanţare;
- întocmeşte şi depune trimestrial bilanţuri contabile;
Serviciul Financiar:
- asigură efectuarea operaţiunilor financiare din toate sursele de finanţare prevăzute în bugetele anuale:finanţare de bază, complementară, contracte de cercetare ştiinţifică, din venituri proprii (venituri extrabugetare din taxe şi alte venituri prestate, veniturile activităţilor autofinanţate, sponsorizări);
- asigură încasările şi eliberarea de fonduri băneşti prin casieria centrală, din toate sursele de finanţare, pe baza documentelor justificative aprobate de ordonatorul de credite.
Director financiar - contabil
ec. PUSOK Istvan
Program de audienţe: 10.00 - 14.00
tel: 0264-405300 int. 5309
e-mail: istvan.pusok@ubbcluj.ro
Şef serviciu financiar
ec. Diana Codruța MUREȘAN
Program de audienţe: 10.00-14.00
tel.: 0264-405300 - int 5406
e-mail: diana.muresan@ubbcluj.ro
Serviciul Financiar
Adresa: Cluj-Napoca, Str. I.C.Brătianu, nr.14
Tel.: 0264-405300 - int 5453
Tel.: 0264-405300 - int 5146 - Birou Financiar Fonduri Europene
E-mail: financiar@ubbcluj.ro
Program public: 10.00 - 14.00
Serviciul Contabilitate
Adresa: Cluj-Napoca, Str. I.C.Brătianu, nr.14
Tel.: 405300 int 5405, 5407, 5408, 5409, 5454
Program public: 10.00 - 14.00
Casierie
Adresa Cluj-Napoca, Str. I.C.Brătianu, nr.14
Tel. 0264 - 405360 ; 0264 - 405300, int. 5360
Program public 10.00 - 15.00
Serviciul Social
- asigură căminizarea studenţilor, doctoranzilor şi cadrelor didactice tinere;
- efectuează operaţiuni de plată a burselor pe categorii de burse, a subvenţiei individuale de cazare;
- asigură ordinea şi curăţenia în Complexul Studenţesc;
- asigură prin compartimentul de spălătorie buna funcţionare a spaţiilor de cazare, a restaurantelor şi cafetăriilor studenţeşti;
Şef Serviciu Social
admin.patr. Mihaela Monica Ghiolţan
Program de audienţe: Luni - Vineri, între orele: 9.00 - 11.00
tel: 0264-405300 int. 5315 , 0264-405315
e-mail: monica.ghioltan@ubbcluj.ro
Serviciu Social
Program public: Luni - Vineri, între orele: 9.00 - 15.00
e-mail: social@ubbcluj.ro
tel.: 0264-405315
Direcţia Administrativă
asigură întreţinerea şi dezvoltarea bazei materiale a Universităţii, prin următoarele servicii:
Serviciul Administrativ:
- gestionează şi administrează bunurile din dotarea clădirilor;
- asigură paza şi curăţenia în clădirile din universitate;
- asigură desfăşurarea licitaţiilor pentru:
- închirierea de spaţii, achiziţii de servicii, achiziţii de produse alimentare
- urmăreşte contractele care se află în derulare şi întocmeşte altele noi, rezultate din adjudecarea licitaţiilor privind închirierea unor spaţii;
- întocmeşte documentaţiile necesare pentru plata utilităţilor şi serviciilor;
- urmăreşte încasarea chiriilor;
Serviciul Pază
Serviciul Restaurante Studenţeşti si Cafetării:
- se compune din două restaurante studenţeşti, trei cafetării şi asigură hrana studenţilor după un meniu bogat şi diversificat.
Serviciul Parc-Auto
Serviciul Complex Arcalia:
- asigură cazarea studenţilor şi oaspeţilor Universităţii "Babeş-Bolyai" cuprinşi în diferite programe de colaborare cu universitatea;
- administrează şi întreţine un parc dendrologic cu suprafaţă de aprox. 16,5 ha;
- asigură administrarea bazei materiale pentru practica de specialitate a studenţilor şi pentru desfăşurarea simpozioanelor ştiinţifice, conferinţelor, cursurilor de vară, etc.;
Director administrativ
Florin FĂRĂGĂU-DRAGOȘ
Program audiențe: 09.00-12.00
Şef Serviciu Administrativ
Ana-Flavia UNGUREAN
Program de audienţe: 9.00 - 12.00
Şef Serviciu Parc-Auto
admin.patr. Oliviu STOICA
tel: 0264-405300 int. 5431
email: stoica.oliviu@ubbcluj.ro
Şef Serviciu Pază
admin.patr. Ambrozie BAL
tel: 0264-405300 int. 5378
Şef Serviciu Restaurante-Cafetării
admin.patr. Mihaela-Dorina MAIER
Program de audienţe: 9.00 - 12.00
tel: 0264-594360
Şef Serviciu Complex Arcalia
admin.patr. Elisabeta-Maria MIHUŢ
tel: 0263-277073
Direcţia Complex Parc Sportiv Iuliu Hațieganu
- asigură cazarea studenţilor şi oaspeţilor Universităţii "Babeş-Bolyai" cuprinşi în diferite programe de colaborare cu universitatea;
- administrează şi întreţine, pe o suprafaţă de aprox. 24 ha, spaţiile verzi şi bazele sportive din complex;
- întreţine şi administrează spaţiile verzi din incinta facultăţilor;
- răspunde de buna desfăşurare a activităţilor rezultate din închirierea bazelor sportive, corelate cu programul activităţilor didactice ale Facultăţii de Educaţie Fizică şi Sport.
Director Direcția Complex Parc Sportiv "I.H."
Constantin RADUȚĂ
Program de audienţe: 12.00 - 15.00
tel: 0264-405300 int. 6001
Direcţia Tehnică
asigură întreţinerea şi dezvoltarea bazei materiale a Universităţii, prin următoarele servicii:
- Serviciul Investiții
- Serviciul Reparații și Întreținere
Director tehnic
Silviu-Ionuc CORPODEAN
Program Audienţe:12.00-15.00
tel: 0264-405300 int. 5306
e-mail: silviu.corpodean@ubbcluj.ro
Şef Serviciu Investiții
admin.patr. Valentin TAUȚAN
Program audienţe: 12.00-15.00
tel: 0264-405300 int 5401
email:valentin.tautan@ubbcluj.ro
Şef Serviciu Reparații și Întreținere
admin.patr. Andrei-Ioan BERENDI
Program de audienţe: 12.00 - 15.00
tel: 0264-405300 int. 5312
email: andrei.berendi@ubbcluj.ro
Direcţia Resurse Umane
deserveşte întreg personalul universităţii prin cele două servicii:
Serviciul Resurse Umane:
- asigură implementarea strategiilor şi politicilor instituţionale în domeniul resurselor umane,
- asigură evidenţa personalului instituţiei în concordanţă cu prevederile legale în materie şi cu reglementările interne,
- organizează procesul de recrutare şi selecţie pentru posturile didactice auxiliare şi nedidactice vacante,
- asigură elaborarea și gestionarea documentației aferente încheierii, modificării, suspendării sau încetării contractelor individuale de muncă,
- organizează examenele de promovare în grade/trepte profesionale sau funcţii superioare pentru personalul didactic auxiliar şi nedidactic,
- coordonează procesul de elaborare şi revizuire a fişelor de post, și de evaluare a performanţelor profesionale individuale pentru personalul didactic auxiliar şi nedidactic,
- asigură completarea şi transmiterea Registrului electronic de evidență a salariaților și Declaraţiei privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, a impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate (D112),
Serviciul Salarizare:
- întocmește statele de plată conform reglementarilor legale in vigoare,
- gestionează informațiile privind concediile si drepturile salariale,
- calculează și plătește lunar drepturile salariale ale angajaților,
- întocmește diverse adeverințe care atestă veniturile salariale realizate de către angajați,
- elaborează recomandări și verifică legalitatea întocmirii statelor de funcții,
- administrează remunerațiile personalului universității prin politica de carduri.
Director resurse umane
ec. Mircea-Sabin RAŢIU
Program de audienţe: 9,00 - 12,00
tel: 0264-405300 int. 5313
e-mail: mircea.ratiu@ubbcluj.ro
şef serviciu salarizare
Angelica ŞIŞOE
Program de audienţe: 9,00 - 12,00
email: angelica.sisoe@ubbcluj.ro
tel: 0264-405300 int. 5446
şef serviciu resurse umane
Ioana Ramona RAŢIU
Program de audienţe: 9,00 - 12,00
email: ioana.ratiu@ubbcluj.ro
tel: 0264-405300 int. 5448
Serviciul Salarizare
Pers. Contact: Angelica ŞIŞOE
Program public: 9,00 - 12,00
Adresa: Cluj-Napoca, Str. I.C.Brătianu, nr.14
Tel.: - 0264 - 405300, int. 5446, 5418, 5314, 5412
Fax : 0264 - 430061
E-mail: angelica.sisoe@ubbcluj.ro
Tel persoana de contact: 405300 int 5446
Serviciul Resurse Umane
Pers. Contact: Ioana Ramona RAȚIU
Program public: 8, 00 - 16, 00
Seviciul Audit Public Intern
- asigură şi consiliază conducerea pentru buna gestionare a veniturilor şi cheltuielilor publice, perfecţionând activităţile instituţiei, în baza unui program anual;
- ajută instituţia să-şi îndeplinească obiectivele printr-o abordare sistematică şi metodică;
- evaluează şi îmbunătăţeşte eficienţa şi eficacitatea sistemului de conducere bazat pe gestiunea riscului, a controlului şi a proceselor de administrare
Documente - Serviciul Audit Public Intern
Serviciul audit public intern
Pers. contact: Dan MOCAN
Program public: 9,00 - 12,00
Adresa: Cluj-Napoca, Str. I.C.Brătianu, nr.14
Șef Serviciu audit public intern
Dan MOCAN
dan.mocan@ubbcluj.ro
0264405384 sau int. 5384
auditori
Adriana ROMAN
adriana.roman@ubbcluj.ro
Andreia PINTEA
andreia.pintea@ubbcluj.ro
0264-405300 int. 5445
Anca Livia ZOLLER
anca.zoller@ubbcluj.ro
Tel.: 0264-405300 int. 5445
Serviciul Intern de Prevenire şi Protecţie
- se ocupa de organizarea activităţilor de prevenire a riscurilor profesionale şi a celor de protecţie a sănătăţii, ţinând seama de mărimea subunităţilor şi de riscurile la care sunt expuşi salariaţii.
- asigură informarea fiecărei persoane, anterior angajării în muncă, asupra riscurilor la care aceasta este expusă la locul de muncă, precum şi asupra măsurilor de prevenire şi de protecţie necesare.
şef serviciu
Călin COSTEA
Serviciul intern de prevenire şi protecţie
Pers. Contact : Călin COSTEA
Program public 9,00 - 12,00
Adresa: Cluj-Napoca, Str. Croitorilor nr. 13
Tel.: 0264 598 731
Direcţia Juridică și Achiziţii Publice
Compartimentul juridic al universităţii
- asigură consultanţă şi reprezintă universitatea, apără drepturile şi interesele legitime ale acesteia în raporturile pe care le are cu orice persoană juridică sau fizică, română sau străină;
Serviciul de Achiziţii Publice
- achiziționează conform legislației în vigoare lucrările,produsele și serviciile necesare activității instituției;
- efectuează formalităţile de vămuire pentru importuri şi donaţii pentru universitate;
- asigură contractarea de servicii pentru editări de cărţi;
Director Direcţia Juridică și Achiziţii Publice
Ana-Maria SPINEAN
Program de audienţe: 08.00 - 09.00
e-mail: ana.spinean@ubbcluj.ro
tel.: 0264-405300 int. 5279
Consilier juridic
Ana-Maria SPINEAN
Tel.: 0264-405300, Int. 5279
e-mail: ana.spinean@ubbcluj.ro
Consilier juridic
Valentina ZOTA
Tel.: 0264-405300, Int. 5104
e-mail: valentina.radu@ubbcluj.ro
Şef Serviciu Achiziţii Publice
admin.patr. Liviu SAVA
tel: 0264 - 405300,int. 5262
email: liviu.sava@ubbcluj.ro
Şef Serviciu Aprovizionare
admin.patr. Liliana PETREA
Program de audienţe: 12,00 - 15,00
tel: 0264-405300 int. 5339
e-mail: liliana.petrea@ubbcluj.ro
Contact Serviciu Achiziţii Publice
Program public 9,00 - 12,00
Serviciul Restaurant Casa Universitarilor - Piramida UBB
Șef Serviciu Restaurant Casa Universitarilor - Piramida UBB
Adrian-Cosmin ROȘCA