Achizitii

Anunţuri de invitații de participare în 2022



Pachet suport activitati scolare pentru studenti din grupul tinta - ROSE AG 235

Punct de contact: Directia Generala Administrativa, Centrul Universitar UBB Resita, Piata Traian Vuia, nr. 1-4, Compartimentul Juridic si Achizitii Publice
Responsabil achiziție: Cuzmos Carmen
Tel. 0730583047
Fax. 0374810713

carmen.cuzmos@ubbcluj.ro


Oferta dumneavoastră, în formatul indicat în Anexă, va fi depusă în conformitate cu termenii şi condiţiile de livrare precizate și va fi trimisă la adresa mai sus mentionata

Obiectul contractului

Pachet suport activitati scolare pentru studenti din grupul tinta

Valoare estimată fără TVA

Moneda

Tipul achiziţiei

Data estimată pentru începerea achiziţiei

Data estimată pentru finalizarea achiziţiei

-

RON

directa

30-09-2022

30-10-2022

Conform doc. atasate

Informatii suplimentare:  Poz._18_Invitatie__participare_Pachet_activ,__AG_235.pdf     Termenni_si_conditii_de_livrare.docx    

Criteriu de atribuire: Prețul cel mai scăzut
Data limită de depunere a ofertelor: 10-10-2022 15:00
Domeniu: Produse

Pachet suport activități școlare pentru studenții din grupul țintă constând în tablete (16 buc.).ROSE AG 235

Punct de contact: Directia Generala Administrativa, Centrul Universitar UBB Resita, Piata Traian Vuia, nr. 1-4, Compartimentul Juridic si Achizitii Publice
Responsabil achiziție: Cuzmos Carmen
Tel. 0730583047
Fax. 0374810713

carmen.cuzmos@ubbcluj.ro


Oferta dumneavoastră, în formatul indicat în Anexă, va fi depusă în conformitate cu termenii şi condiţiile de livrare precizate și va fi trimisă la adresa mai sus mentionata

Obiectul contractului

Pachet suport activități școlare pentru studenții din grupul țintă constând în tablete

Valoare estimată fără TVA

Moneda

Tipul achiziţiei

Data estimată pentru începerea achiziţiei

Data estimată pentru finalizarea achiziţiei

-

RON

directa

21-09-2022

31-10-2022

Conform doc. atasate

Informatii suplimentare:  Poz.19__Invitatie_participare_Tablete__AG_235.pdf     Termeni_si_conditii_de_livrare.docx    

Criteriu de atribuire: Prețul cel mai scăzut
Data limită de depunere a ofertelor: 29-09-2022 15:00
Domeniu: Produse

Selectia consultantilor individuali - achizitie servicii de consultanță –1 consultant individual psiholog ROSE AG298

Punct de contact: Directia Generala Administrativa, Centrul Universitar UBB Resita, Piata Traian Vuia, nr. 1-4, 320085, Resita, Caras-Severin, Compartimentul Juridic si Achizitii Publice, Responsabil achizitie: Angela Angheloiu
Responsabil achiziție: Angheloiu Angela
Tel. 0730583047
Fax. 0374810713

angela.angheloiu@ubbcluj.ro


Ofertele se pot depune in original, prin e-mail sau fax, mentionate mai sus.

Obiectul contractului

Achizitie servicii de consultanță –1 consultant individual psiholog ROSE AG298

Valoare estimată fără TVA

Moneda

Tipul achiziţiei

Data estimată pentru începerea achiziţiei

Data estimată pentru finalizarea achiziţiei

-

RON

directa

01-09-2022

30-09-2022

Conform documentelor atasate

Informatii suplimentare:  Invitatie__participare_Psiholog_AG298_poz_35_pa.pdf     Termeni_de_referinta_psiholog_poz_35_PA.doc     Prelungire_termen_depunere_oferte_SCI_psiholog_an_3_AG_298.pdf    

Criteriu de atribuire: Prețul cel mai scăzut
Data limită de depunere a ofertelor: 23-09-2022 12:00
Domeniu: Servicii

Selectia consultantilor individuali - achizitie servicii de consultanță –1 consultant individual coacher ROSE AG 298

Punct de contact: Directia Generala Administrativa, Centrul Universitar UBB Resita, Piata Traian Vuia, nr. 1-4, 320085, Resita, Caras-Severin, Compartimentul Juridic si Achizitii Publice, Responsabil achizitie: Angela Angheloiu
Responsabil achiziție: Angheloiu Angela
Tel. 0730583047
Fax. 0374810713

angela.angheloiu@ubbcluj.ro


Ofertele se pot depune in original, prin e-mail sau fax, mentionate mai sus.

Obiectul contractului

Servicii de consultanță –1 consultant individual coacher ROSE AG 298

Valoare estimată fără TVA

Moneda

Tipul achiziţiei

Data estimată pentru începerea achiziţiei

Data estimată pentru finalizarea achiziţiei

-

RON

directa

01-09-2022

30-09-2022

Conform documentelor atasate

Informatii suplimentare:  Invitatie_de_participare_Coacher_AG_298.pdf     Termeni__de_referinta-Coacher_AG_298.doc     Prelungire_termen_depunere_oferte_SCI_Coanch_an_3_AG_298.pdf    

Criteriu de atribuire: Prețul cel mai scăzut
Data limită de depunere a ofertelor: 23-09-2022 12:00
Domeniu: Servicii

Selectia consultantilor individuali - achizitie servicii de consultanță –1 consultant individual consilier ROSE AG 98

Punct de contact: Directia Generala Administrativa, Centrul Universitar UBB Resita, Piata Traian Vuia, nr. 1-4, 320085, Resita, Caras-Severin, Compartimentul Juridic si Achizitii Publice, Responsabil achizitie: Angela Angheloiu
Responsabil achiziție: Angheloiu Angela
Tel. 0730583047
Fax. 0374810713

angela.angheloiu@ubbcluj.ro


Ofertele se pot depune in original, prin e-mail sau fax, mentionate mai sus.

Obiectul contractului

Servicii de consultanță –1 consultant individual consilier ROSE AG 98

Valoare estimată fără TVA

Moneda

Tipul achiziţiei

Data estimată pentru începerea achiziţiei

Data estimată pentru finalizarea achiziţiei

-

RON

directa

01-09-2022

30-09-2022

Conform documentelor atasate

Informatii suplimentare:  Invitatie__participare_Consilier_AG298.pdf     Termeni_de_referinta_Consilier_ROSE_AG_298.doc     Prelungire_termen_depunere_oferte_SCI_consilier_an_3_AG_298.pdf    

Criteriu de atribuire: Prețul cel mai scăzut
Data limită de depunere a ofertelor: 23-09-2022 14:00
Domeniu: Servicii

Selectia consultantilor individuali - achizitie servicii de consultanță –1 consultant individual trainer de comunicare ROSE AG 298

Punct de contact: Directia Generala Administrativa, Centrul Universitar UBB Resita, Piata Traian Vuia, nr. 1-4, 320085, Resita, Caras-Severin, Compartimentul Juridic si Achizitii Publice, Responsabil achizitie: Angheloiu Angela
Responsabil achiziție: Angheloiu Angela
Tel. 0730583047
Fax. 0374810713

angela.angheloiu@ubbcluj.ro


Ofertele se pot depune in original, prin e-mail sau fax, mentionate mai sus.

Obiectul contractului

Servicii de consultanță –1 consultant individual trainer de comunicare ROSE AG 298

Valoare estimată fără TVA

Moneda

Tipul achiziţiei

Data estimată pentru începerea achiziţiei

Data estimată pentru finalizarea achiziţiei

-

RON

directa

01-09-2022

30-09-2022

Conform documentelor atasate

Informatii suplimentare:  Invitatie_participare_Trainer_de_comunicare_AG298.pdf     Termeni_de_referinta_Trainer_de_comunicare.doc     Prelungire_termen_depunere_oferte_SCI_Trainer_de_comunicarer_an_3_AG_298.pdf    

Criteriu de atribuire: Prețul cel mai scăzut
Data limită de depunere a ofertelor: 23-09-2022 14:00
Domeniu: Servicii