Achizitii

Anunţuri de invitații de participare în 2021




1 2

Tablete-25 bucati ROSE Teologie Reformata

Punct de contact: Directia Generala Administrativa, str. I.I.C. Bratianu nr. 14
Responsabil achiziție: Petrea Liliana
Tel. 0264595875
Fax. 0264450675

liliana.petrea@ubbcluj.ro


Se acceptă oferte în original, prin e-mail sau fax. În cazul ofertei transmise prin E-mail/fax, Beneficiarul poate solicita transmiterea ulterioară, într-un timp rezonabil indicat, a ofertei în original

Obiectul contractului

Tablete 25 buc.

Valoare estimată fără TVA

Moneda

Tipul achiziţiei

Data estimată pentru începerea achiziţiei

Data estimată pentru finalizarea achiziţiei

-

RON

directa

26-11-2021

21-12-2021

Conform documente atasate

Informatii suplimentare:  Invitatie_TABLETE_Rose__.pdf     AG336_Anexa_termeni_si_conditii__POZ.2._Tablete.docx    

Criteriu de atribuire: Prețul cel mai scăzut
Data limită de depunere a ofertelor: 10-12-2021 12:00
Domeniu: Produse

Servicii de dirigenție de șantier și supravegherea lucrărilor pentru Reparații fațade și Reabilitare imobil existent str. Avram Iancu nr. 19

Punct de contact: Biroul Achizitii de Produse, Servicii si Lucrari
Responsabil achiziție: Toma Ancuta
Tel. 0264-405.300 int. 5266
Fax. 0264-592.838

ancuta.toma@ubbcluj.ro


Depunerea ofertelor se va face la adresa: ancuta.toma@ubbcluj.ro
Data limita trimitere oferte: 10.12.2021.

Obiectul contractului

Servicii de dirigenție de șantier și supravegherea lucrărilor pentru Reparații fațade și Reabilitare imobil existent str. Avram Iancu nr. 19

Valoare estimată fără TVA

Moneda

Tipul achiziţiei

Data estimată pentru începerea achiziţiei

Data estimată pentru finalizarea achiziţiei

34.896,32

RON

directa

03-12-2021

10-12-2021

Locatie: Universitatea Babes-Bolyai Cluj-Napoca, str. Avram Iancu nr.19.
”Cerintele tehnice definite la nivelul invitatiei de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea ”sau echivalent”.

Oferta va cuprinde:
1. Oferta tehnica si financiara conform caietului de sarcini si invitatiei de participare.
2. Perioada de valabilitate a ofertei minim 2 luni.
Nu se accepta descrierea specificatiilor din propunerea tehnica a ofertantului cu sintagme de genul "conform caiet de sarcini".

Ofertele firmelor care pâna la ora actuala nu si-au indeplinit obligatiile contractuale fata de autoritatea contractanta, nu vor fi luate în considerare.

Persoana de contact din partea Biroului Achizitii de Produse, Servicii si Lucrari: ec. Toma Ancuța, tel.0264.405.300 int. 5266.
Persoana de contact din partea Directiei Tehnice: ing. Milchiș Ioana - tel 0264-405.300 int. 5402.

Informatii suplimentare:  spec.tehnice_Serv.dirigentie_Avram_Iancu_nr.19.pdf    

Criteriu de atribuire: Prețul cel mai scăzut
Data limită de depunere a ofertelor: 10-12-2021 23:59
Domeniu: Servicii

Licenta Project Online Professional for Students - ROSE AG 298

Punct de contact: Directia Generala Administrativa, Centrul Universitar UBB Resita, Piata Traian Vuia, nr. 1-4, Compartimentul Juridic si Achizitii Publice
Responsabil achiziție: Angheloiu Angela
Tel. 0730583047
Fax. 0374810713

angela.angheloiu@ubbcluj.ro


Oferta dvs, in formatul indicat in Anexa, va foi depusa in conformitate cu termenii si conditiile de livrare precizate si va fi trimisa la adresa de email mai sus mentionata

Obiectul contractului

Licenta Project Online Professional for Students

Valoare estimată fără TVA

Moneda

Tipul achiziţiei

Data estimată pentru începerea achiziţiei

Data estimată pentru finalizarea achiziţiei

-

RON

directa

25-11-2021

31-12-2021

Conform doc atasate

Informatii suplimentare:  2021_11_19_AG_298_Avizat_Invitatie_de_particip_Licent_Project_Online_Professional_for_students_Poz_34_PA.pdf     Termeni_si_conditii_de_livrare.docx     2021_11_19_AG_298_Avizat_Anexa_Project_Online_Professional_for_students_Poz_34_PA.doc     Prelungire_termen_depunere_oferte_Project_Online_Professional_for_students_AG_298.pdf    

Criteriu de atribuire: Prețul cel mai scăzut
Data limită de depunere a ofertelor: 17-12-2021 14:00
Domeniu: Produse

Mobilier -ROSE AG 298

Punct de contact: Directia Generala Administrativa, Centrul Universitar UBB Resita, Piata Traian Vuia, nr. 1-4, 320085, Resita, Caras-Severin, Compartimentul Juridic si Achizitii Publice, Responsabil achizitie: Angela Angheloiu
Responsabil achiziție: Angheloiu Angela
Tel. 0730583047
Fax. 0374810713

angela.angheloiu@ubbcluj.ro


Oferta dvs, in formatul indicat in Anexa, va foi depusa in conformitate cu termenii si conditiile de livrare precizate si va fi trimisa la adresa de email mai sus mentionata

Obiectul contractului

Mobilier

Valoare estimată fără TVA

Moneda

Tipul achiziţiei

Data estimată pentru începerea achiziţiei

Data estimată pentru finalizarea achiziţiei

-

RON

directa

25-11-2021

31-12-2021

Conform doc. atasate

Informatii suplimentare:  2021_11_19_AG_298_AvizatInvitatie_participare_Mobilier_poz._9_din_Planul_de_achiziții.pdf     2021_11_19_AG_298_Avizat_Specificatii_tehnice_Mobilier_Poz_9_din_PA.docx     Termeni_si_conditii_de_livrare.docx    

Criteriu de atribuire: Prețul cel mai scăzut
Data limită de depunere a ofertelor: 03-12-2021 14:00
Domeniu: Produse

Licenta IBM SPSS Statistics Base Authorized User - ROSE Ag 298

Punct de contact: Directia Generala Administrativa, Centrul Universitar UBB Resita, Piata Traian Vuia, nr. 1-4, 320085, Resita, Caras-Severin, Compartimentul Juridic si Achizitii Publice
Responsabil achiziție: Angheloiu Angela
Tel. 0730583047
Fax. 0374810713

angela.angheloiu@ubbcluj.ro


Oferta dvs, in formatul indicat in Anexa, va foi depusa in conformitate cu termenii si conditiile de livrare precizate si va fi trimisa la adresa de email mai sus mentionata

Obiectul contractului

Licenta IBM SPSS Statistics Base Authorized Use

Valoare estimată fără TVA

Moneda

Tipul achiziţiei

Data estimată pentru începerea achiziţiei

Data estimată pentru finalizarea achiziţiei

-

RON

directa

25-11-2021

31-12-2021

Conform doc atasate

Informatii suplimentare:  Termeni_si_conditii_de_livrare.docx     2021_11_19_AG_298_Avizat_Invitatie_de_participare__Licenta_IBM_SPSS_Statistics_Base_Authorized_Poz_33_PA.pdf     2021_11_19_AG_298_Avizat_Anexa_Specificatii_tehnice_Licenta_IBM_SPSS_Statistics_Base_Authorized_Poz_33_PA.doc     Prelungire_termen_depunere_oferte_Licenta_IBM_SPSS_Statistics_Base_Authorizedc_an_2_AG_298.pdf    

Criteriu de atribuire: Prețul cel mai scăzut
Data limită de depunere a ofertelor: 17-12-2021 13:00
Domeniu: Produse

Modul pentru studiul lămpilor fluorescente și LED utilizând DALI - ROSE AG 298

Punct de contact: Directia Generala Administrativa, Centrul Universitar UBB Resita, Piata Traian Vuia, nr. 1-4, 320085, Resita, Caras-Severin, Compartimentul Juridic si Achizitii Publice
Responsabil achiziție: Angheloiu Angela
Tel. 0730583047
Fax. 0374810713

angela.angheloiu@ubbcluj.ro


Oferta dvs, in formatul indicat in Anexa, va foi depusa in conformitate cu termenii si conditiile de livrare precizate si va fi trimisa la adresa de email mai sus mentionata

Obiectul contractului

Modul pentru studiul lămpilor fluorescente și LED utilizând DALI

Valoare estimată fără TVA

Moneda

Tipul achiziţiei

Data estimată pentru începerea achiziţiei

Data estimată pentru finalizarea achiziţiei

-

RON

directa

25-11-2021

31-12-2021

Conform doc atasate

Informatii suplimentare:  2021_11_19_AG_298_Avizat_Invitatie_participare_Modul_pentru_studiul_lamp.pdf     Termeni_si_conditii_de_livrare.docx     2021_11_19_AG_298_Avizat_Anexa_Specificatii_tehnice_Modul_pentru_studiul_lam.doc     Prelungire_termen_depunere_oferteModul_pentru_studiul_lampilor_fluorescente_an_2_AG_298.pdf    

Criteriu de atribuire: Prețul cel mai scăzut
Data limită de depunere a ofertelor: 17-12-2021 15:00
Domeniu: Produse

Stand experimental didactic pentru acţionări hidraulice - ROSE AG 298

Punct de contact: Directia Generala Administrativa, Centrul Universitar UBB Resita, Piata Traian Vuia, nr. 1-4, 320085, Resita, Caras-Severin, Compartimentul Juridic si Achizitii Publice, Responsabil achizitie: Cuzmos Carmen
Responsabil achiziție: Angheloiu Angela
Tel. 0730583047
Fax. 0374810713

angela.angheloiu@ubbcluj.ro


Oferta dvs, in formatul indicat in Anexa, va foi depusa in conformitate cu termenii si conditiile de livrare precizate si va fi trimisa la adresa de email mai sus mentionata

Obiectul contractului

Stand experimental didactic pentru acţionări hidraulice

Valoare estimată fără TVA

Moneda

Tipul achiziţiei

Data estimată pentru începerea achiziţiei

Data estimată pentru finalizarea achiziţiei

-

RON

directa

25-11-2021

31-12-2021

Conform doc atasate

Informatii suplimentare:  2021_11_19_AG_298_Avizat_Invitatie_participare_Stand_actionari_hidraulice_poz._28_din_PA.pdf     Termeni_si_conditii_de_livrare.docx     2021_11_19_AG_298_Avizat_Anexa_Specificatii_tehnice_stand_actionari_hidraulice_poz._28din_PA.doc     Prelungire_termen_depunere_oferte_Stand_experimental_didactic_an_2_AG_298.pdf    

Criteriu de atribuire: Prețul cel mai scăzut
Data limită de depunere a ofertelor: 17-12-2021 15:00
Domeniu: Produse

Aparat aer conditionat _ROSE AG 298

Punct de contact: Directia Generala Administrativa, Centrul Universitar UBB Resita, Piata Traian Vuia, nr. 1-4, 320085, Resita, Caras-Severin, Compartimentul Juridic si Achizitii Publice, Responsabil achizitie: Angela Angheloiu
Responsabil achiziție: Angheloiu Angela
Tel. 0730583047
Fax. 0374810713

angela.angheloiu@ubbcluj.ro


Oferta dvs, in formatul indicat in Anexa, va foi depusa in conformitate cu termenii si conditiile de livrare precizate si va fi trimisa la adresa de email mai sus mentionata

Obiectul contractului

Aparat aer conditionat

Valoare estimată fără TVA

Moneda

Tipul achiziţiei

Data estimată pentru începerea achiziţiei

Data estimată pentru finalizarea achiziţiei

-

RON

directa

25-11-2021

31-12-2021

Conform documente atasate

Informatii suplimentare:  2021_11_19_Avizate_Invitatie_participare_Aparat_de_aer_conditionat_poz._32_d.pdf     Termeni_si_conditii_de_livrare.docx     2021_11_19_Avizat_Anexa_Specificatii_tehnice_Aparat_de_aer_conditionat_poz._32_din_Planul_de_achiziții.doc    

Criteriu de atribuire: Prețul cel mai scăzut
Data limită de depunere a ofertelor: 03-12-2021 12:00
Domeniu: Produse

Echipament IT - ROSE AG 298

Punct de contact: Directia Generala Administrativa, Centrul Universitar UBB Resita, Piata Traian Vuia, nr. 1-4, 320085, Resita, Caras-Severin, Compartimentul Juridic si Achizitii Publice, Responsabil achizitie: Angela Angheloiu
Responsabil achiziție: Angheloiu Angela
Tel. 0730583047
Fax. 0374810713

angela.angheloiu@ubbcluj.ro


Oferta dvs, in formatul indicat in Anexa, va foi depusa in conformitate cu termenii si conditiile de livrare precizate si va fi trimisa la adresa de email mai sus mentionata

Obiectul contractului

Echipament IT

Valoare estimată fără TVA

Moneda

Tipul achiziţiei

Data estimată pentru începerea achiziţiei

Data estimată pentru finalizarea achiziţiei

-

RON

directa

25-11-2021

31-12-2021

Conform doc atasate

Informatii suplimentare:  2021_11_19_AG298_Avizat_Invitatie_participare_Echipament_IT_poz._31_din_Planul_de_achiziții.pdf     Termeni_si_conditii_de_livrare.docx     2021_11_19_AG298_Avizat__Anexa_Specificatii_tehnice_Echipament_IT_poz._31_din_Planul_de_achiziții_(1).doc     Prelungire_termen_depunere_oferte_Echipament_IT_lot_5_an_2_AG_298.pdf    

Criteriu de atribuire: Prețul cel mai scăzut
Data limită de depunere a ofertelor: 17-12-2021 12:00
Domeniu: Produse

Imprimanta 3D - ROSE AG 298

Punct de contact: Directia Generala Administrativa, Centrul Universitar UBB Resita, Piata Traian Vuia, nr. 1-4, 320085, Resita, Caras-Severin, Compartimentul Juridic si Achizitii Publice, Responsabil achizitie: Angela Angheloiu
Responsabil achiziție: Angheloiu Angela
Tel. 0730583047
Fax. 0374810713

angela.angheloiu@ubbcluj.ro


Oferta dvs, in formatul indicat in Anexa, va foi depusa in conformitate cu termenii si conditiile de livrare precizate si va fi trimisa la adresa de email mai sus mentionata

Obiectul contractului

Imprimanta 3D

Valoare estimată fără TVA

Moneda

Tipul achiziţiei

Data estimată pentru începerea achiziţiei

Data estimată pentru finalizarea achiziţiei

-

RON

directa

25-11-2021

31-12-2021

Conform doc atasate

Informatii suplimentare:  2021_11_19_AG_298_Avizat__Invitatie_participare_Imprimanta_3d_poz._29_din.pdf     2021_11_19_AG_298_Avizat_Anexa_Specificatii_tehnice_Imprimanta_3_d_po.doc     Termeni_si_conditii_de_livrare.docx    

Criteriu de atribuire: Prețul cel mai scăzut
Data limită de depunere a ofertelor: 03-12-2021 13:00
Domeniu: Produse

1 2