|
Laptopuri - 42 buc. |
||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Punct de contact: Directia Generala Administrativa, Cluj-Napoca, str. Ion I. C. Bratianu, nr. 14, Biroul Aprovizionare
Informatii suplimentare: Invitatie_de_participare_bunuri_-_Laptopuri_-_42_buc..pdf Termeni_de_livrare_bunuri_-_Laptopuri_-_42_buc..docx Criteriu de atribuire:
Prețul cel mai scăzut |
Lucrari de instalatii de apa - inlocuire robineti principali la Caminul 3, Hasdeu |
||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Punct de contact: Serviciul Achizitii
Oferta inregistrata si semnata va cuprinde: 1. Ofertele tehnică și financiară conform caietului de sarcini și invitației de participare (extrasele aferente devizelor), numerotate si asumate prin semnatura conform invitatiei de participare. 2. Oferta va cuprinde si recapitulatie. 3. Se va depune oferta, respectandu-se valoarea estimata de 8.620,89 lei fara TVA; La ofertare se va tine cont de valoarea estimata, iar oferta se va face fara a depasi aceasta valoare. 4. Perioada de valabilitate a ofertei minim 30 de zile. 5. Termenul de executie: 15 de zile de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor; 6. Situatiile de lucrari vor fi insotite obligatoriu de atasamente explicite si schite (caiete de masuratori - calcul pentru fiecare articol de deviz). Acestea vor fi intocmite, astfel incat sa se identifice exact toate cantitatile de lucrari executate in teren. 7. Garantia lucrarilor: minim 24 de luni. 8. In propunerea tehnica se va tine cont de toate cerintele specificatiilor tehnice si invitatiei de participare. 9. La receptia lucrarilor amplasamentul va fi predat de catre executant curat, fara moloz sau alte resturi rezultate in urma lucrarilor. 10. Manipularea obiectelor si pregatirile necesare pentru executia lucrarilor va fi asigurata de catre executant. 11. Deseurile rezultate nu se vor depozita in incinta cladirii decat in containere asigurate prin grija executantului. 12. Executantul nu se va atinge de instalatiile si cablurile montate aparent sau aerian, interioare sau exterioare, fara consultarea prealabila a inginerului responsabil de lucrare din partea Universitatii Babes - Bolyai. 13. Ofertele firmelor care pana la ora actuala nu si-au indeplinit obligatiile contractuale fata de autoritatea contractanta, nu vor fi luate in considerare. 14. Plata se va face in termen de 30 de zile de la acceptarea situatiei de lucrari si a facturii. 15. Nu se accepta descrierea specificatiilor din propunerea tehnica a ofertantului cu sintagme de genul "conform caietului de sarcini". 16. Se recomanda vizitarea amplasamentului inainte de a depune oferta. Persoana de contact din partea Serviciului Achizitii: ing. Dana Todea, tel.: 0264.405.300, int. 5266 Persoane de contact din partea Directiei Tehnice: ing. Andrei Maier, tel.: 0264.405.300, int. 5403 Informatii suplimentare: Caiet_de_sarcini.pdf Criteriu de atribuire:
Prețul cel mai scăzut |