Informații pentru Personal UBB

Resurse Umane

Date de contact Directia Resurse Umane

Cadrele didactice și de cercetare care doresc să continue activitatea după împlinirea vârstei de pensionare vor depune dosarul/ solicitarea pentru continuarea activității până la data de 27 martie 2024, la secretariatul facultății/ unității de cercetare/ școlii doctorale.

Anexele necesare întocmirii dosarului se regăsesc mai jos:

Continuarea activității după împlinirea vârstei de pensionare este reglementată, la nivelul UBB, prin Metodologia privind continuarea activității cadrelor didactice și de cercetare după împlinirea vârstei de pensionare.


Programarea mașinilor din Parcul-Auto UBB

  • Pentru programarea mașinilor din Parcul-Auto UBB vă rugăm să completați următorul formular - descarcă formular .
  • După ce aveți avizele solicitate formularul se va trimite la Serviciul Parc-Auto prin Registratura DGA.

AVERTIZOR ÎN INTERES PUBLIC

Raportări în sensul Legii nr. 361 din 2022 privind protecţia avertizorilor în interes public
Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca asigură confidențialitatea privind identitatea avertizorului în interes public.

În sensul Legii nr. 361 din 2022, prin expresia avertizor în interes public se înțelege persoana fizică care efectuează o raportare sau divulgă public informații referitoare la încălcări ale legii, obținute în context profesional.

Avertizorul în interes public poate înainta raportarea internă în următoarele moduri:

  1. În scris prin Registratura UBB,
  2. Prin e-mail la adresa integritate@ubbcluj.ro,
  3. Personal, direct persoanei desemnate - prorector conf. univ. dr. Alexandra Muțiu, prin prezența la sediul UBB (cu programare prealabilă efectuată la adresa de email: integritate@ubbcluj.ro),
  4. Prin intermediul serviciilor poștale la adresa Universității Babeș-Bolyai, str. M. Kogălniceanu nr. 1 Cluj-Napoca, cod poștal 400084, jud. Cluj, în atenția persoanei desemnate.

Cadru legal: