În UBB posturile didactice şi de cercetare pe durata nedeterminată se ocupă prin concurs public organizat conform următoarelor reglementări:
UNIVERSITATEA BABEŞ-BOLYAI CLUJ-NAPOCA anunţă organizarea concursurilor privind ocuparea, pe durată determinată, a posturilor didactice și de cercetare vacante, cuprinse în lista de mai jos.
Concursurile se desfășoară în conformitate cu Legea educației naționale nr.1/2011 actualizată, H.G. nr. 457/2011 privind aprobarea Metodologiei - cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante din învăţământul superior modificată, Legea nr. 319/2003 privind Statutul personalului de cercetare-dezvoltare și Metodologia de concurs pentru ocuparea posturilor didactice și de cercetare vacante în Universitatea Babeș-Bolyai.Formularul-tip al copertei se completează de către candidat și se lipește pe coperta dosarului. Documentele care sunt solicitate în format electronic (CV-ul, Lista de publicații și Fisa de verificare, precum și cele maximum 10 publicații ) vor fi prezentate pe CD/DVD sau memorie USB.”Dosarul de înscriere (format dintr-o singură mapă) se depune la Registratura Universității “Babeș-Bolyai”, (camera P20), str. M. Kogălniceanu nr. 1, în intervalul orar 9-12, personal sau prin intermediul serviciilor de poștă ori curierat care să permită confirmarea primirii în cadrul termenului de înscriere, doar în formă completă, conținând toate documentele aferente postului pentru care candidatul aplică, în ordinea prevăzută de Anexa nr. 5.1-Opis dosar de concurs.
Concursurile se vor desfăşura la sediile facultăţilor cu respectarea termenului de înscriere din acest anunţ şi a termenelor legale de desfăşurare a probelor de concurs care vor fi făcute publice pe site-ul web al Universităţii.
FIECARE CANDIDAT VA PREZENTA UN DOSAR DE CONCURS, CARE VA CUPRINDE URMĂTOARELE DOCUMENTE –FORMULAR COPERTĂ:
1. |
Cerere de înscriere la concurs, înregistrată în termenul legal de înscriere, semnată de candidat şi datată, care include o declaraţie pe propria răspundere privind veridicitatea informaţiilor prezentate în dosar (în original). –Anexa 5.2 -formular |
2. |
O propunere de dezvoltare a carierei universitare a candidatului atât din punct de vedere didactic, în cazul posturilor didactice, cât și din punctul de vedere al activităţilor de cercetare ştiinţifică (maximum 10 pagini). |
3. |
Curriculum vitae al candidatului (în original, semnat pe fiecare pagină). Curriculum-ul Vitae al candidatului trebuie să includă: |
4. |
Lista de lucrări ale candidatului (în original, semnată pe fiecare pagină) Lista completă de lucrări ale candidatului va fi structurată astfel: |
5. |
Fişa de verificare a îndeplinirii standardelor specifice postului, completată şi semnată de către candidat (în original, semnată pe fiecare pagină). Anexa nr. 5.3 - Fișă de verificare asistent de cercetare științifică -formular |
6. |
a) Pentru toate posturile didactice și de cercetare, cu excepția postului de asistent universitar și asistent de cercetare pe durată determinată, documente referitoare la deținerea diplomei de doctor: copia legalizată a diplomei de doctor sau, în cazul în care diploma de doctor originală nu este recunoscută în România, atestatul de recunoaștere sau echivalare a acesteia, în copie legalizată;
|
7. |
Rezumatul tezei de doctorat- în limba română şi într-o limbă de circulaţie internaţională, pe maximum o pagină pentru fiecare limbă. |
8. |
a) Pentru toate posturile didactice: copii ale altor diplome care atestă studiile candidatului (diplomă de bacalaureat, licenţă, master/studii aprofundate și foile matricole ale acestora) sau, în cazul în care diplomele originale nu sunt recunoscute în România, atestatele de recunoaştere sau echivalare a acestora; copii după alte diplome care atestă studiile candidatului. Copiile se semnează de candidat pentru certificare „conform cu originalul”; (Pe fiecare pagină a copiilor documentelor, candidatul notează textul “Conform cu originalul” și semnează.) |
9. |
Copia cărţii de identitate sau, în cazul în care candidatul nu are o carte de identitate, a paşaportului sau a unui alt document de identitate întocmit într-un scop echivalent cărţii de identitate ori paşaportului. |
10. |
Doar pentru posturile de cercetare: copie legalizată după certificatul de naștere. |
11. |
a) Pentru toate posturile didactice: În cazul în care candidatul şi-a schimbat numele, copie după documentul care atestă schimbarea numelui-certificat de căsătorie sau dovada schimbării numelui; |
12. |
Declaraţie pe propria răspundere a candidatului în care indică situaţiile de incompatibilitate prevăzute de Legea nr. 1/2011 în care s-ar afla în cazul câştigării concursului sau lipsa acestor situaţii de incompatibilitate.-Anexa nr. 5.7 -formular |
13. |
a) Pentru toate posturile didactice: copie legalizată după carnetul de muncă sau adeverința de vechime în muncă în original (doar în cazul persoanelor care nu au un contract individual de muncă cu Universitatea Babeş-Bolyai);
b) Pentru toate posturile de cercetare: copie legalizată după carnetul de muncă, adeverinţă de vechime și copie extras di registrul general de evidenţă a salariaţilor. Pentru posturile de cercetător ştiinţific gradul II și cercetător ştiinţific gradul I -adeverinţa de vechime în muncă, eliberată de instituţia unde candidatul este titular, în care se evidenţiază traiectoria profesională - perioadele şi funcţiile profesionale ale candidatului în învăţământul superior/ cercetare ştiinţifică/ alte activităţi, precum şi documentul/ documentele care să ateste, dacă este cazul, desfăşurarea de activităţi de învăţământ superior sau de activităţi de cercetare în ţară ori în străinătate (în original); adeverinţele din străinătate, în original, se prezintă însoțite de exemplarul tradus și legalizat. |
14. |
Lista de referenţi cu datele de contact ale acestora - doar în cazul concursului pentru posturile de conferenţiar universitar, cercetător ştiinţific gradul II, profesor universitar, cercetător ştiinţific gradul I. -Anexa nr. 5.8 -formular |
15. |
Dovada achitării taxei de participare la concurs. Taxa se plătește la Casieria Universității, str. I.C. Brătianu nr 14, sau prin bancă, iar confirmarea de plată se atașază la dosarul de concurs (Cont: IBAN RO35 TREZ 2162 0F33 0500 XXXX , Trezoreria Cluj, SWIFT TREZROBU). Cuantumul taxei este de 50 de lei pentru persoanele din afara UBB, respectiv 25 de lei pentru personalul UBB. |
16. | Pentru ocuparea unui post cu încărcătură didactică în limbă străină, dovada stăpânirii limbii respective (certificate lingvistice în limba de predare la nivelul european C1 sau certificate atestând studii/stagii în țara/ limba respectivă pe o durată cumulată de cel puțin 9 luni). |
17. |
Pentru toate posturile de cercetare: asumarea răspunderii, printr-un înscris olograf semnat de candidat, în care afirmă că datele din dosar se referă la propriile activități și realizări, în caz contrar candidatul suportând consecințele declarațiilor în fals, în conformitate cu legislația în vigoare (în original) |
18. |
Doar pentru candidații la posturile de profesor universitar: copia atestatului de abilitare sau copia ordinului de ministru care conferă calitatea de conducător de doctorat. |
19. |
Doar pentru posturile de CS I și CS II, actul doveditor al lipsei antecedentelor penale (cazierul judiciar) și o adeverință medicală. |
20 | Consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către UBB (în original) -formular |
21 | Doar pentru posturile de la facultățile de teologie, binecuvântarea ierarhului sub a cărui autoritate canonică se află facultatea. |
22 | Doar pentru posturile de CS I și CS II, declarația de consimțământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal de către MCID (în original) -formular |
23 | Maximum 10 publicații, brevete sau alte lucrări ale candidatului, în format electronic (pe suport CD/DVD sau memorie USB), selecţionate de acesta şi considerate a fi cele mai relevante pentru realizările profesionale proprii (text integral, în forma în care a fost publicat). |
DOSARUL va fi completat de către candidat, doar acolo unde este cazul, cu documentele prevăzute de standardele minimale ale facultății în cadrul căreia a fost scos la concurs postul (a se vedea rubrica ”Standarde minimale privind ocuparea posturilor didactice de la facultăți”, din cadrul secțiunii ”LEGISLAȚIE”) |
Dosarele de concurs se depun doar în formă completă, conținând toate documentele aferente postului pentru care candidatul aplică, în ordinea în care figurează mai sus.
Formularul-tip al copertei se completează de către candidat și se lipește pe coperta dosarului.
Documentele care sunt solicitate în format electronic (CV-ul, Lista de publicații și Fisa de verificare, precum și cele maximum 10 publicații ) vor fi prezentate pe CD/DVD sau memorie USB.
29 noiembrie 2023 |
Publicarea posturilor didactice și de cercetare vacante, scoase la concurs pe durată nedeterminată, în M.O. nr. 438/29.11.2023, Partea a III-a |
29 noiembrie 2023 |
Publicarea pe site-ul UBB a posturilor didactice și de cercetare vacante, scoase la concurs pe durată determinată |
29 noiembrie 2023 - 15 ianuarie 2024 |
Înscrierea la concursul pentru ocuparea posturilor didactice pe durată determinată și nedeterminată |
15 decembrie 2023 |
Publicarea posturilor de cercetare vacante scoase la concurs într-un ziar de circulație națională |
15 decembrie 2023 - 15 ianuarie 2024 |
Înscrierea la concursul pentru ocuparea posturilor de cercetare |
16 ianuarie 2024- 17 ianuarie 2024 |
Funcționarea comisiilor de evaluare din cadrul facultăților: acordarea avizului cu privire la îndeplinirea standardelor de către candidați |
18 ianuarie 2024- 22 ianuarie 2024 |
Biroul juridic al UBB certifică îndeplinirea de către candidați a condițiilor legale de prezentare la concurs |
22 ianuarie 2024 |
Anunţarea candidaţilor, prin afişare pe site-ul concursului, a îndeplinirii condiţiilor legale de prezentare la concurs |
22 ianuarie 2024 |
Aprobarea comisiilor de concurs și a comisiilor de soluționare a contestațiilor de către Senatul UBB |
23 ianuarie 2024 |
Transmiterea dosarelor candidaţilor către membrii comisiilor de concurs |
30 ianuarie 2024 – 31 ianuarie 2024 |
Desfăşurarea probelor concursurilor |
1 februarie 2024 – 5 februarie 2024 |
Depunerea contestaţiilor |
6 februarie 2024 – 7 februarie 2024 |
Soluționarea contestațiilor |
8 februarie 2024– 9 februarie 2024 |
Avizarea rapoartelor de concurs de către consiliile facultăţilor (În cazul în care nu au fost depuse contestații în termen, avizarea se poate face și anterior acestei date). |
februarie 2024 |
Aprobarea rapoartelor concursurilor de către Senatul UBB |
29 noiembrie 2023 – 14 decembrie 2023 |
Facultatea de Matematică și Informatică |
15 decembrie 2023 - 29 decembrie 2023 |
Facultatea de Drept |
3 ianuarie 2024 – 15 ianuarie 2024 |
Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor |
*Prezenta planificare este pur orientativa, candidatii putând să depună dosarele de înscriere pe întreaga perioadă de înscriere prevazută prin lege (29 noiembrie 2023-15 ianuarie 2024 pentru posturile didactice pe durată nedeterminată/determinată; 15 decembrie 2023 - 15 ianuarie 2024 pentru posturile de cercetare). |
Nr. crt. | Facultate/ Institut | Departament/ Centru | Poziţie în statul de funcții | Funcţie didactică/ de cercetare | Discipline din planul de învăţământ/ Arii de cercetare | Durata angajării (nr. ani) | INFO |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Facultatea de Matematică și Informatică | Departamentul de Informatică | 101 | asistent universitar | Arhitectura sistemelor de calcul (în lb. engleză); Programare logică și funcțională (în lb. engleză); Limbaje formale și tehnici de compilare (în lb. engleză); Sisteme de operare (în lb. engleză) | 3 ani | detalii |
2 | Facultatea de Chimie și Inginerie Chimică | Departamentul de Inginerie Chimică | 47 | asistent universitar | Teoria sistemelor; Inteligență artificială pentru aplicații în chimie și inginerie chimică; Automatizarea proceselor chimice; Conducerea evoluată a proceselor | 4 ani | detalii |
3 | Facultatea de Chimie și Inginerie Chimică | Departamentul de Inginerie Chimică | 48 | asistent universitar | Mecanica fluidelor și transfer de impuls; Operații unitare cu transfer de masă; Ecuații generale ale proceselor de transport și transfer | 4 ani | detalii |
4 | Facultatea de Chimie și Inginerie Chimică | Departamentul de Chimie și Inginerie Chimică al Liniei Maghiare | 20 | lector universitar | Biotehnologii (în lb. maghiară); Poluanți industriali (în lb. maghiară); Automatizarea proceselor chimice (în lb. maghiară); Optimizarea proceselor chimice (în lb. maghiară) | 4 ani | detalii |
5 | Facultatea de Litere | Departamentul de Limbi Străine Specializate | 30 | asistent universitar | Limba engleză 1 - curs practic limbaj specializat (în lb. engleză); Limba engleză 2 - curs practic limbaj specializat (în lb. engleză) | 3 ani | detalii |
6 | Facultatea de Istorie și Filosofie | Departamentul de Studii Internaționale și Istorie Contemporană | 61 | asistent universitar | Probleme fundamentale ale lumii contemporane; Guvernanța securității; Analiza riscurilor neconvenționale la adresa securității; Analiza conflictelor internaționale | 3 ani | detalii |
7 | Facultatea de Istorie și Filosofie | Departamentul de Studii Internaționale și Istorie Contemporană | 67 | asistent de cercetare științifică | Relații internaționale și studii europene/ Științe politice/ Studii de securitate | 3 ani | detalii |
8 | Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației | Departamentul de Psihologie Clinică și Psihoterapie | 12 | lector universitar | Psihologie evoluționistă (în lb. engleză); Consiliere genetică; Consiliere genetică și psihosomatică | 3 ani | detalii |
9 | Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației | Departamentul de Psihologie Clinică și Psihoterapie | 13 | lector universitar | Metode de cercetare cantitativă și statistică (în lb. engleză); Evaluare psihologică 1 (în lb. engleză); Evaluare psihologică 2 (în lb. engleză) | 3 ani | detalii |
10 | Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării | Departamentul de Administrație și Management Public | 82 | asistent universitar | Introducere în administrație publică; Teorii organizaționale; Management public | 3 ani | detalii |
11 | Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării | Departamentul de Administrație și Management Public | 83 | asistent universitar | Sistem constituțional și instituții politice în România (în lb. maghiară); Dreptul muncii (în lb. maghiară și în lb. română); Drept administrativ (în lb. maghiară și în lb. română); Drept pentru administrația publică (în lb. maghiară); Acte și proceduri administrative de stare civilă (în lb. maghiară) | 3 ani | detalii |
12 | Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor | Departamentul de Statistică, Previziuni, Matematică | 25 | asistent universitar | Criptografie aplicată în economie și gestiunea afacerilor; Matematici aplicate în economie (în lb. română și în lb. engleză); Matematici financiare și actuariale (în lb. engleză) | 3 ani | detalii |
13 | Facultatea de Teologie Reformată și Muzică | Departamentul de Teologie Reformată și Muzică | 37 | asistent universitar | Pian complementar 1 (individual) (în lb. maghiară); Ansamblu coral 1 (în lb. maghiară); Practică artistică (corală) 1 (în lb. maghiară); Pian complementar 2 (individual) (în lb. maghiară); Ansamblu coral 2 (în lb. maghiară); Practică artistică (corală) 2 (în lb. maghiară); Citire de partituri (individual) 1 (în lb. maghiară); Citire de partituri (individual) 2 (în lb. maghiară) | 3 ani | detalii |
14 | Facultatea de Teatru și Film | Departamentul de Cinematografie și Media | 37 | cercetător științific gradul III | Activități de documentare, redactare și publicare de articole și studii științifice în reviste indexate în baze de date internaționale, relevante pentru domeniul Cinematografie și Media; Activități de elaborare, scriere și depunere de proiecte de cercetare în domeniul Cinematografie și Media; Activități de consiliere a studenților de nivel licență și masterat implicați în cercetarea științifică în domeniul Cinematografie și Media. | 3 ani | detalii |
15 | Platforma INSPIRE | 11 | cercetător științific gradul I | Cercetări în fizică | 3 ani | detalii | |
16 | Institutul STAR-UBB | 19 | cercetător științific gradul III 50% |
Cercetare fundamentală/exploratorie/dezvoltare-inovare în ecologie moleculară | 3 ani | detalii |
Candidații care îndeplinesc condițiile legale de prezentare la concurs sunt invitați de către Universitate la susținerea probelor de concurs
Nr. crt. | Facultate/ Institut | Departament/ Centru | Poziţie în statul de funcții | Funcţie didactică/ de cercetare | Discipline din planul de învăţământ/ Arii de cercetare | Durata angajării (nr. ani) | Candidat | Nr. înreg. dosar | Dosar | Aviz juridic |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Facultatea de Matematică și Informatică | Departamentul de Informatică | 101 | asistent universitar | Arhitectura sistemelor de calcul (în lb. engleză); Programare logică și funcțională (în lb. engleză); Limbaje formale și tehnici de compilare (în lb. engleză); Sisteme de operare (în lb. engleză) | 3 ani | - | |||
2 | Facultatea de Chimie și Inginerie Chimică | Departamentul de Inginerie Chimică | 47 | asistent universitar | Teoria sistemelor; Inteligență artificială pentru aplicații în chimie și inginerie chimică; Automatizarea proceselor chimice; Conducerea evoluată a proceselor | 4 ani | Mihaly Norbert-Botond | 58/5.01.2024 | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs | |
3 | Facultatea de Chimie și Inginerie Chimică | Departamentul de Inginerie Chimică | 48 | asistent universitar | Mecanica fluidelor și transfer de impuls; Operații unitare cu transfer de masă; Ecuații generale ale proceselor de transport și transfer | 4 ani | Galusnyak Ștefan Cristian | 59/5.01.2024 | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs | |
4 | Facultatea de Chimie și Inginerie Chimică | Departamentul de Chimie și Inginerie Chimică al Liniei Maghiare | 20 | lector universitar | Biotehnologii (în lb. maghiară); Poluanți industriali (în lb. maghiară); Automatizarea proceselor chimice (în lb. maghiară); Optimizarea proceselor chimice (în lb. maghiară) | 4 ani | Bartha-Vari Judith-Hajnal | 103/8.01.2024 | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs | |
5 | Facultatea de Litere | Departamentul de Limbi Străine Specializate | 30 | asistent universitar | Limba engleză 1 - curs practic limbaj specializat (în lb. engleză); Limba engleză 2 - curs practic limbaj specializat (în lb. engleză) | 3 ani | Gheran Niculae Liviu | 17755/15.12.2023 | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs | |
Koșa (Leferman) Monika | 17894/19.12.2023 | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs | ||||||||
6 | Facultatea de Istorie și Filosofie | Departamentul de Studii Internaționale și Istorie Contemporană | 61 | asistent universitar | Probleme fundamentale ale lumii contemporane; Guvernanța securității; Analiza riscurilor neconvenționale la adresa securității; Analiza conflictelor internaționale | 3 ani | Moldovan Ionuț-Daniel | 218/9.01.2024 | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs | |
7 | Facultatea de Istorie și Filosofie | Departamentul de Studii Internaționale și Istorie Contemporană | 67 | asistent de cercetare științifică | Relații internaționale și studii europene/ Științe politice/ Studii de securitate | 3 ani | Țap Paul-Emanuel | 434/12.01.2024 | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs | |
8 | Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației | Departamentul de Psihologie Clinică și Psihoterapie | 12 | lector universitar | Psihologie evoluționistă; Consiliere genetică; Consiliere genetică și psihosomatică | 3 ani | Oltean Roxana Andreea-Ioana | 516/15.01.2024 | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs | |
9 | Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației | Departamentul de Psihologie Clinică și Psihoterapie | 13 | lector universitar | Metode de cercetare cantitativă și statistică; Evaluare psihologică 1; Evaluare psihologică 2 | 3 ani | Florean Ionuț Stelian | 220/9.01.2024 | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs | |
10 | Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării | Departamentul de Administrație și Management Public | 82 | asistent universitar | Introducere în administrație publică; Teorii organizaționale; Management public | 3 ani | Andrianu Alexandra-Bianca | 17807/21.12.2023 | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs | |
11 | Facultatea de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării | Departamentul de Administrație și Management Public | 83 | asistent universitar | Sistem constituțional și instituții politice în România (în lb. maghiară); Dreptul muncii (în lb. maghiară și în lb. română); Drept administrativ (în lb. maghiară și în lb. română); Drept pentru administrația publică (în lb. maghiară); Acte și proceduri administrative de stare civilă (în lb. maghiară) | 3 ani | Bokor-Szocs Izabella | 374/11.01.2024 | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs | |
12 | Facultatea de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor | Departamentul de Statistică, Previziuni, Matematică | 25 | asistent universitar | Criptografie aplicată în economie și gestiunea afacerilor; Matematici aplicate în economie (în lb. română și în lb. engleză); Matematici financiare și actuariale (în lb. engleză) | 3 ani | Chiru Iulia-Elena | 298/10.01.2024 | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs | |
13 | Facultatea de Teologie Reformată și Muzică | Departamentul de Teologie Reformată și Muzică | 37 | asistent universitar | Pian complementar 1 (individual) (în lb. maghiară); Ansamblu coral 1 (în lb. maghiară); Practică artistică (corală) 1 (în lb. maghiară); Pian complementar 2 (individual) (în lb. maghiară); Ansamblu coral 2 (în lb. maghiară); Practică artistică (corală) 2 (în lb. maghiară); Citire de partituri (individual) 1 (în lb. maghiară); Citire de partituri (individual) 2 (în lb. maghiară) | 3 ani | Fabian Apolka | 426/12.01.2024 | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs | |
14 | Facultatea de Teatru și Film | Departamentul de Cinematografie și Media | 37 | cercetător științific gradul III | Activități de documentare, redactare și publicare de articole și studii științifice în reviste indexate în baze de date internaționale, relevante pentru domeniul Cinematografie și Media; Activități de elaborare, scriere și depunere de proiecte de cercetare în domeniul Cinematografie și Media; Activități de consiliere a studenților de nivel licență și masterat implicați în cercetarea științifică în domeniul Cinematografie și Media. | 3 ani | Ionaș Anda Maria | 510/15.01.2024 | Candidata NU îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs deoarece nu deține titlul de doctor în domeniul postului scos la concurs | |
Toderici Radu Ioan | 515/15.01.2024 | Candidatul NU îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs deoarece nu deține titlul de doctor în domeniul postului scos la concurs | ||||||||
15 | Platforma INSPIRE | 11 | cercetător științific gradul I | Cercetări în fizică | 3 ani | - | ||||
16 | Institutul STAR-UBB | 19 | cercetător științific gradul III 50% |
Cercetare fundamentală/exploratorie/dezvoltare-inovare în ecologie moleculară | 3 ani | Denes Avar-Lehel | 221/9.01.2024 | Candidatul îndeplinește condițiile legale de prezentare la concurs |
Candidații care îndeplinesc condițiile legale de prezentare la concurs sunt invitați de către Universitate la susținerea probelor de concurs